اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۹۶۹۷
سرمربی تیم نوجوانان ایران از حمایت های رسانه های گروهی از تیم ملی ایران تقدیر و تشکر کرد.
۱۱:۰۹ - ۲۳ مهر ۱۳۹۶
وانانیوز| به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، تیم فوتبال نوجوانان ایران در در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی روز سه‌شنبه به مصاف مکزیک می‌رود.

*عباس چمنیان در مورد حمایت رسانه‌ها از تیم نوجوانان، گفـت:‌حمایت‌های رسانه‌های جمعی از تیم نوجوانان ایران کمک زیادی به تیم ما کرده است. این روزها شاهد هستیم که رسانه ملی، مطبوعات، خبرگزاری‌ها و سایت‌ها اخبار متعددی را درباره تیم نوجوانان ایران منتشر می‌کنند که این موضوع انرژی مثبت خوبی به اردوی تیم منتقل کرده است.

وی افزود: بر این اساس وظیفه خود می‌دانم از همراهی صمیمانه رسانه‌های گروهی تقدیر و تشکر داشته باشم. امیدوارم این عزیزان که پل ارتباطی میان تیم ملی نوجوانان و مردم خونگرم کشورمان هستند تا پایان حضور ایران در جام جهانی هند همچنان یار و یاور تیم ملی باشند.

*خبر دیگر از جام جهانی نوجوانان اینکه؛ بر اساس اعلام فیفا، نشست خبری رسمی سرمربی تیم ملی ایران پیش از بازی مقابل مکزیک عصر فردا برگزار خواهد شد. چمنیان،پیش از بازی مقابل گینه هم در نشست خبری رسمی فیفا حضور یافته بود.

*مهدی تاج صبح امروز در تماس با اردوی تیم ملی در گوآ، دقایقی با عباس چمنیان به گفت و گو پرداخت. سرمربی تیم نوجوانان ایران در این تماس، ضمن تشکر از حضور رییس فدراسیون در هند در زمان برگزاری مرحله گروهی رقابت‌های جام جهانی،گزارشی درباره آخرین وضعیت تیم برای دیدار مقابل مکزیک به وی ارائه کرد.

تاج هم در این تماس تلفنی برای تیم ملی نوجوانان در ادامه مسیر جام جهانی آرزوی موفقیت کرد.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین