اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۹۶۹۱

برای پیروزی مقابل میلان مصمم هستیم

سرمربی تیم فوتبال اینترمیلان گفت: حریف بزرگی مقابل ما قرار گرفته ولی اینتر تاریخ و کیفیتی دارد که ذره ذره‌ آن با عظمت است. برای پیروزی مقابل میلان مصمم هستیم.
۱۲:۲۰ - ۲۳ مهر ۱۳۹۶
وانانیوز| لوچانو اسپالتی سرمربی موفق تیم فوتبال باشگاه اینترمیلان ایتالیا در آستانه دیدار برابر آ.ث میلان در نشست خبری حاضر شد و گفت: وضعیت تیم خوب است و تمرینات بسیار مفید و هدفمندی در کمپ تمرینی سونینگ در آپیانو جنتیله برگزار کرده‌ایم.

وی ادامه داد: مونتلا را تحسین می‌کنم. بخاطر شیوه‌ کاری و نگاهی که به زندگی دارد. ما دوست و هم‌تیمی‌های سابق همدیگر هستیم. او برای مدتی شاگرد من هم بوده است. من هم با او موافق هستم که فاصله‌ ۷ امتیازی بین اینتر و میلان دید درستی از وضعیت دو تیم نمی‌دهد. در اختیار داشتن یک خط دفاع مستحکم مزیت مهمی محسوب می‌شود و این که بگوییم ما خوش شانس بودیم که تا کنون گل کمی دریافت کرده‌ایم درست نیست. معتقدم این بازیکن نیست که تفاوت‌ها را رقم می‌زند بلکه به عملکرد تمام تیم بستگی دارد. ما هم روی این مسئله سخت مشغول کار هستیم و به یاد داریم که این، تیم است که دفاع و حمله می‌کند و به گل می‌رسد.

وی افزود: باشگاه تا به حال عملکرد خوبی داشته است. از پزشکان تیم گرفته تا متخصصان تغذیه، تمام کادر پشت صحنه نهایت توان خودشان را برای روی فرم بودن این بازیکنان و نمایش هر چه بهتر آن‌ها به کار می‌گیرند. حریف بزرگی مقابل ما قرار گرفته ولی اینتر تاریخ و کیفیتی دارد که ذره ذره‌ آن با عظمت است. برای پیروزی مقابل میلان مصمم هستیم.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین