اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۹۶۷۶

تیم‌ها باید یکدیگر را به چالش بکشند

سرمربی تیم بسکتبال مهرام گفت: هر بازکینی که احساس می‌کند فشردگی مسابقات او را خسته می‌کند، شغل کارمندی انتخاب کند.
۱۰:۴۰ - ۲۳ مهر ۱۳۹۶
وانانیوز| مصطفی هاشمی در گفت‌وگویی، در مورد شرایط مهرام برای حضور در لیگ برتر بسکتبال اظهار داشت: مدت کوتاهی است که آمده‌ام و 10 روزی است که تمرینات را انجام می‌دهیم. بازیکنان بسیار خوب و با انگیزه‌ای در ترکب تیم ما هستند که باید مسیر پیشرفت را طی کنند. باید پیروز شدن و موفقیت را باور داشته باشند و بدانند در چه تیم با سابقه‌ای می‌خواهند بازی کنند.

وی در مورد اینکه لیگ با 9 تیم برگزار می‌شود، گفت: نظر شخصی من این است که لیگ نباید کمتر از 8 تیم باشد، 8 تیمی که یکدیگر را به چالش بکشند و وسط لیگ کنار نروند و تا آخر بمانند.

سرمربی مهرام در مورد اینکه یک تیم هر هفته استراحت خواهد داشت و این موضوع به ریکاوری بازیکنان کمک می‌کند یا خیر، گفت: به نظر من هر بازیکنی که احساس می‌کند از فشردگی مسابقات خسته می‌شود و آسیب می‌ببیند، برود کارمند شود. ورزش حرفه‌ای آسیب دیدگی هم دارد و نمی‌توان کاری کرد. باید این سختی‌ها را تحمل کرد و آمادگی بالایی داشت.

هاشمی در مورد دیدار با شهرداری تبریز در هفته اول عنوان کرد: این تیم ملی پوشان و بازیکنان خوب و با تجربه ای مانند روزبه ارغوان، اصغر کاردوست و آرن داودی را دارد. شنیده‌ام خارجی‌ هم دارند، اما از شرایطش خبری ندارم. از سوی دیگر میزبان هستند و از این شرایط استفاده خواهند کرد. من هم همیشه خواسته‌ام بازیکنان برای پیروزی و موفقیت با جان و دل در زمین بازی کنند و نتیجه هرچه شد اشکالی ندارد.

وی در مورد اینکه تکلیف جذب یار خارجی به کجا رسید، گفت: چند گزینه را مدنظر داریم، اما تصمیم به جذب آنها را باشگاه می‌گیرد.

به گزارش فارس، لیگ برتر بسکتبال از فردا دوشنبه 24 مهر آغاز می‌شود و شهرداری تبریز و مهرام در تبریز به مصاف هم می‌روند.

انتهای پیام/س

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین