اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۹۶۴۵
سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا پس از پیروزی تیمش برابر تیم سوم مادرید گفت: پاس گل ایسکو و گل اول رونالدو در لالیگا، از این بهتر نمی‌شد.
۰۴:۰۸ - ۲۳ مهر ۱۳۹۶
وانانیوز| تیم فوتبال رئال مادرید با نتیجه ۲ بر یک برابر ختافه به پیروزی رسید. زیدان در نشست خبری پس از این بازی تصریح کرد: مهم ۳ امتیاز بازی بود که به دست آوردیم. بازی بارسلونا و اتلتیکومادرید را نیز تماشا خواهم کرد، چون من عاشق فوتبال هستم.

وی ادامه داد: در این بازی مهم یورنته یکی از مهره‌های کلیدی تیم بود و تعادل تیم را حفظ کرد. از اشرف راضی هستم، او موقعیت‌های زیادی را خلق کرد و تلاش او ستودنی است. عملکردهای فنی تفاوت‌های دو تیم را مشخص می‌کرد، اما در نهایت این یک تیم بود که به پیروزی رسید.

زیدان افزود: نیمه دوم را خوب شروع نکردیم، اما چند تغییر باعث شد تا فضاهای بازی را ببندیم و کنترل بازی را در اختیار بگیریم. ایسکو بازیکن مهمی است، اما در رئال مادرید بازیکن مهم زیاد داریم و همه باید صبور باشند. او همیشه یک مهره کلیدی برای تیم من محسوب می‌شود و مشکلی بین ما نیست. پاس گل ایسکو و گل اول رونالدو در لالیگا؛ از این بهتر نمی‌شد. این برای من معنا دار است و بسیار خوشحالم.

زیدان درباره صدمین حضور خود روی نیمکت رئال گفت: برای یک مربی رسیدن به این رکورد در حالی که می‌داند مدیران و بازیکنان و هواداران از وی رضایت کامل دارند بسیار با ارزش است.

انتهای پیام/آ
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین