اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۸۸۲۴

جدول لیگ کاذب است و مدعیان بالا می‌آیند

هافبک تیم فوتبال پدیده گفت: ذوب آهن تیم باکلاسی است و ما قطعاً بازی آسانی پیش روی آنها نداریم.
۱۸:۲۰ - ۱۸ مهر ۱۳۹۶
وانانیوز| رضا ناصحی در گفت‌وگویی،‌درخصوص آخرین شرایط تیم پدیده اظهار داشت: خوشبختانه اوضاع و احوال تیم خوب است و طی هفته‌های اخیر نتایج خوبی کسب کردیم.

وی افزود: ما حتی می‌توانستیم جایگاه بهتری داشته باشیم و به نظرم اگر در دیدار با استقلال خوزستان دقت می‌کردیم دو امتیاز بیشتر هم می‌گرفتیم. امیدوارم در ادامه راه شرایط به گونه‌ای پیش برود که بتوانیم خوب امتیاز جمع کنیم.

ناصحی درخصوص دیدار تیمش مقابل ذوب آهن گفت: ذوب آهن تیم خوبی است و به نظرم آنها فوتبال باکلاسی بازی می‌کنند اما چون در خانه بازی می‌کنیم به دنبال سه امتیاز هستیم. من خودم شاگرد قلعه‌نویی بودم و می‌دانم که او تیمش را برای قهرمانی می‌بندد. مطمئنا ما بازی سختی داریم و کار راحتی مقابل ذوب آهن نداریم اما چون بازی در مشهد است حتما باید سه امتیاز را بگیریم.

وی درخصوص اینکه آیا مسابقه پدیده با ذوب آهن در ورزشگاه امام رضا برگزار می‌شود یا خیر، گفت: خودمان هم نمی‌دانیم یک روز می‌گویند در ورزشگاه امام رضا و یک روز هم می‌گویند در ورزشگاه ثامن، ما روز بازی تمرکز کردیم و بهتر بود که از قبل برنامه‌ریزی مناسبی صورت می‌گرفت تا تیم‌ها تکلیفشان را بدانند.

ناصحی درخصوص اینکه گفته می‌شود جایگاه پدیده و تیم‌های بالانشین کاذب است، گفت: طبیعتا با گذشت 8 هفته نباید روی کل بازی‌ها قضاوت کرد اما من هم موافق هستم که تیم‌های مدعی پایین جدول نمی‌مانند. ما کلا سعی می‌کنیم بازی به بازی جلو برویم و از حالا به جدول نگاه نمی‌کنیم. ابتدای فصل هدفمان را مشخص کردیم و یارگیری‌مان هم براساس هدفمان صورت گرفت. ولی نکته‌ای که امسال مشخص است اینکه می‌خواهیم تیمی متفاوت باشیم و مدعی.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین