اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۸۵۱
از ماندن یا رفتن تونی هیچ خبری ندارم

رحمانی: بازیکنان مقصر اصلی هستند، اولیویرا تقصیری ندارد

هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز تأکید کرد که از ماندن یا جدایی تونی اولیویرا در این تیم اطلاعی ندارد.
۱۲:۰۱ - ۰۸ مهر ۱۳۹۴
وانانیوز|

بختیار رحمانی در خصوص شروع تمرینات تراکتورسازی از امروز و شایعه قطع همکاری تونی اولیویرا با این تیم گفت: هیچ خبری در مورد این موضوع ندارم و فقط می‌دانم باید از امروز در تمرینات شرکت کنم. اطلاعی از ماندن یا جدایی اولیویرا ندارم و بهتر است در این زمینه حرفی نزنم.

او در خصوص نتایج ضعیف تراکتورسازی و ناراحتی هواداران این تیم عنوان کرد: هواداران حق دارند که ناراحت باشند، ولی در تراکتورسازی هیچ‌کس کم‌کاری نمی‌کند. بازیکنان، کادر فنی و مدیریت باشگاه همه تلاش می‌کنند، ولی متأسفانه تا الان خوب نتیجه نگرفته‌اند. همه ما دوست داریم تراکتورسازی به جایگاه واقعی‌اش برسد و ناراحتی هواداران برای ما خوشایند نیست.

رحمانی خاطرنشان کرد: من معتقدم بازیکنان مقصر اصلی هستند و اول از همه از خودم شروع می‌کنم. همه ما تلاش می‌کنیم و به هیچ عنوان کم نمی‌گذاریم، ولی متأسفانه شرایط طوری رقم خورد که تا الان نتیجه نگرفتیم. هیچ‌کدام از ما دوست نداریم چنین وضعیتی به‌وجود بیاید.

هافبک تراکتورسازی ادامه داد: فکر نمی‌کنم تونی تقصیری داشته باشد. شما می‌بینید که فولاد تغییرات زیادی داشت و الان نتیجه نمی‌گیرد. تراکتورسازی هم 10 تغییر در ترکیب ثابت داشته و نیاز به هماهنگی دارد. اینجا واقعا شرایط سخت است و همه هواداران و مردم آذربایجان از تراکتورسازی انتظار نتیجه گرفتن دارند.

رحمانی که مدت‌هاست از تیم ملی هم دور مانده در این خصوص گفت: متأسفانه تیم ملی را از ما گرفتند. نمی‌دانم در این مورد چه صحبتی کنم، ولی امیدوار بودم مشکلات ما حل شود. بالاخره این روزها تمام می‌شود، ولی بهتر بود که برخورد مناسب‌تری با ما صورت می‌گرفت.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین