اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۸۲۸۸

بعد از 25 سال زحمت حتی یک «خسته نباشید» هم نگفتند!

سرمربی سابق تیم هندبال هپکو اراک گفت: با چنگ و دندان تیم را در لیگ برتر نگه داشتیم، اما چه کسی زحمات ما را دید و تشکر کرد؟
۱۶:۲۰ - ۱۵ مهر ۱۳۹۶
وانانیوز| ایرج رضایی، سرمربی تیم هندبال هپکو، یکی از قدیمی‌ترین تیم‌های حاضر در لیگ برتر پس از شکست تیمش مقابل کبیر موتور کازرون در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور رسماً از سمت خود کناره‌گیری کرد.

ایرج رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد این تصمیمش اظهار داشت: شرایط برای ماندن و کار کردن اصلاً مناسب نیست. مجموعه‌ ما با مشکل اقتصادی روبرو است و تا همین جا هم تیم را با چنگ و دندان در لیگ برتر نگه داشتیم.

وی ادامه داد: شاید تیم در لیگ برتر بماند و به کارش ادامه بدهد، اما من دیگر کنار این تیم نخواهم بود. مشکلات مالی مهمترین دلیل من برای این تصمیم بود، اما به هر حال مجموعه عوامل دست به دست هم داد تا من این کار را بکنم، چون واقعاً دیگر خسته شده‌ام.

این پیشکسوت هندبال در پاسخ به این سوال که اگر مسئولان قول دهند که شرایط را بهتر کنند امکان دارد به این تیم بازگردید یا خیر، تصریح کرد: مسئولان؟ کدام مسئول؟ بیش از 25 سال در هندبال زحمت کشیدم هیچکس زحمات مرا ندید و یک خسته نباشید هم به من نگفت، حالا هم اگر به تیم برنگردم قطعاً کسی به سراغ من نخواهد آمد.

رضایی گفت: شاید تیم هپکو با این همه سابقه نیاز به خون تازه داشته باشد. شاید با حضور فرد دیگری در راس تیم بازیکنان انگیزه بگیرند و شرایط بهتر شود، اما من واقعاً خسته هستم و تصمیم گرفته‌ام تا به تیم بازنگردم.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین