اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۸۲۷۳
سرمربی تیم ملی روسیه پیش از دیدار تدارکاتی خود با کره جنوبی گفت: به احتمال زیاد در بازی مقابل کره هم با ۳ مدافع به میدان خواهیم رفت. در خط حمله ما گزینه‌های زیادی داریم و بازیکنان جوانی وجود دارد و باید ببینیم وضعیت چگونه می‌شود.
۱۵:۲۰ - ۱۵ مهر ۱۳۹۶
وانانیوز| استانیسلاو چرچسوف، سرمربی تیم ملی روسیه پیش از دیدار با تیم ملی کره جنوبی درباره آمادگی تیمش برای این دیدارو رویارویی با شاگردان کی روش در کازان اظهار نظر کرد. چرچسوف درباره اینکه آیا الکساندر گولوین به بازی کره جنوبی می‌رسد، گفت: نه الکساندر مجبور نیست که بازی مقابل کره جنوبی بازی کند. ما هر روز از پزشکان تیم وضعیتش را پیگیری می‌کنیم و اگر او تا بازی مقابل ایران آماده نشود او را به کازان نخواهیم برد.

وی در ادامه درباره اینکه چگونه از بازیکنانش در ۲ دیدار کره جنوبی و ایران استفاده خواهد کرد، گفت: این سوال خوبی است. با توجه به اینکه ما در ۴ روز ۲ بازی داریم باید خوب به این موضوع فکر کنیم. اکنون تمام تمرکز خود را برای بازی با کره جنوبی می‌گذاریم و پس از بازی با کره خواهیم دید که چه بازیکنی در چه شرایطی قرار دارد تا ببینیم کدام بازیکن برای دیدار با ایران مناسب است.

چرچسوف درباه تاکتیک دفاعی و هجومی خود در بازی با کره جنوبی گفت: ما تا امروز با ۳ مدافع بازی کردیم و با توجه به اینکه رقیب ما کره جنوبی است به احتمال زیاد در این بازی هم با ۳ مدافع به میدان خواهیم رفت. در خط حمله ما گزینه‌های زیادی داریم و بازیکنان جوانی وجود دارد و باید ببینیم وضعیت چگونه می‌شود.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین