اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۸۲۵۱

گلایه قهرمان معلول تهرانی از مسئولان ورزش پایتخت

قهرمان ورزش‌های جانبازان و معلولین تهرانی از بی‌تفاوتی مسئولان ورزش پایتخت گلایه کرد.
۱۳:۲۰ - ۱۵ مهر ۱۳۹۶
وانانیوز| علی محمدیاری در گفت‌وگویی، با گلایه از بی‌تفاوتی مسئولان ورزش استان تهران گفت: امسال در دو رویداد بین‌المللی شرکت کردم که در بازی‌های کشورهای اسلامی یک طلا در پرتاب دیسک و یک برنز در پرتاب وزنه گرفتم و در مسابقات جهانی لندن نیز موفق به کسب مدال نقره شدم، اما کوچک‌ترین حمایتی از سوی مسئولان ورزش استان تهران نشدم.

وی ادامه داد: حتی آنها یک تماس هم برای خسته نباشید با من نگرفتند مثل اینکه قهرمانان و مدال آوران برای آنها ارزش و جایگاهی ندارند. از طرفی هم وقتی برای پیگیری دلیل این موضوع به اداره ورزش و جوانان جنوب غرب مراجعه کردم برخورد بسیار بدی با من شد و عنوان کردند مدال‌ها و حکم‌هایت را به سبزی فروشی ببر، اما یک کیلو هم سبزی هم با آن به دستت نمی‌دهند.

دارنده مدال برنز پارالمپیک ریو تصریح کرد: از این برخورد بسیار ناراحت و غمگین شدم؛ حالا هم در حالی که رکورددار جهان و نفر اول رنکینگ آسیا هستم تمریناتم را با انگیزه بالا برای افتخارآفرینی مجدد در بازی‌های پارا آسیایی جاکارتا پیگیری می‌کنم، اما چنین برخوردهایی باعث دلسردی ورزشکاران و قهرمانان می‌شود.

محمدیاری گفت: از مسئولان ورزش کشور و وزیر ورزش تقاضا دارم به درد و دل ما ورزشکاران معلول هم رسیدگی کنند و مدیرانی را برای ورزش تهران انتخاب کند تا ورزش پایتخت به جایگاه اصلی‌اش بازگردد. در گذشته زمانی که آقای سرپرست مسئول اداره ورزش جنوب غرب بود رسیدگی خوبی به ما ورزشکاران داشت، اما رنجبر مدیر جدید این مجموعه اهمیتی به ما نمی‌دهد. مدیران ورزش تهران هم که اصلا این افتخارآفرینی‌ها برایشان اهمیتی ندارد.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین