اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۸۰۲
اولیویرا مثل خیلی‌ها دوست ندارد چوب تنبیه دستش بگیرد

کیانی: مدیریت باشگاه تراکتورسازی باید پاسخگوی وضعیت این تیم باشد

هافبک تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز تأکید کرد که دلیل اصلی بحران تراکتورسازی تیم سابقش، به مدیریت این باشگاه مربوط می‌شود.
۱۴:۲۱ - ۰۶ مهر ۱۳۹۴
وانانیوز|

وانانیوز-مهدی کیانی در خصوص پیروزی تیمش مقابل استقلال اهواز  گفت: واقعا شایسته این برد بودیم. در بازی‌های امسال به غیر از نیمه اول دیدار با تراکتورسازی، در بقیه مسابقات فوق‌العاده بازی کردیم و می‌توانستیم برنده باشیم. خدا را شکر که در این مسابقه سه امتیاز گرفتیم و شکست خانگی مقابل استقلال را جبران کردیم.

او خاطرنشان کرد: حالا تعطیلی لیگ را در پیش داریم و ناچار هستیم با این شرایط کنار بیاییم. باید بدن‌های خودمان را آماده نگه‌داریم تا در ادامه لیگ نتایج بهتری بگیریم. خدا را شکر می‌کنم که این بازی را بردیم و توانستم یک گل بزنم. این زحمت بچه‌ها بود و ما خیلی خوب تمرین کرده بودیم.

کیانی درباره وضعیت بحرانی تراکتورسازی تیم سابقش اظهار داشت: من هفت سال در این تیم بازی کردم و الان برای تراکتورسازی و هوادارانش ناراحت هستم. مقصر اصلی مدیریت باشگاه است و او باید جوابگو باشد. همه‌جا 70 درصد تیم را حفظ می‌کنند، ولی تراکتورسازی 70 درصد بازیکنانش را از دست داد. آنها تا بخواهند هماهنگ شوند زمان را از دست می‌دهند.

هافبک گسترش فولاد در خصوص شایعه حضور فراز کمالوند در تراکتورسازی و احتمال رفتن تونی اولیویرا گفت: من چیزی درمورد حضور کمالوند در تراکتورسازی نشنیده‌ام. درمورد تونی هم باید بگویم که او واقعا مربی بزرگی است، ولی مثل خیلی‌ها دوست ندارد چوب تنبیه دستش بگیرد. او می‌خواهد با رفاقت کار را جلو ببرد، ولی بعضی‌ها از رفتارش سوءاستفاده می‌کنند.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین