اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۸۰۰۷
برای «سید مهدی رحمتی» در این سن و سال ، بازی تازه آغاز شده! او بعد از مدت ها ، دوباره باید به روزهای نوجوانی بازگردد. به وقتی که باید تست فنی می داد یا برای جلب نظر یک مربی بزرگ و اسم و رسم دار ، چنان در تمرینات شیرجه می زد که چمن زیر پایش کنده شود!
۱۶:۴۵ - ۱۳ مهر ۱۳۹۶
وانانیوز| سیدمهدی رحمتی حالا در سی و شش سالگی ، دوباره به روزهای نوجوانی برگشته. دوباره باید برای جلب نظر یک مربی اسم و رسم دار تر از خودش بجنگد. دوباره باید برای اثبات خود و شایستگی هایش تلاش کند ، چرا که این بار ، دست بالا را ندارد. که این بار ، خیلی اوضاع به مرادش نیست.


او که می داند مربی آلمانی ، قطعا در مورد او هشدارهایی از سوی منتقدانش دریافت کرده ، حالا به فرصت اندکی فکر می کند که در اختیار دارد تا نظر مساعد شفر را جلب کند و در استقلال بماند. می داند که ماندنش در تیم به مویی بند است و نمی خواهد اجازه دهد این آخرین فرصت برای ماندن در تیمی که دوستش دارد را از دست بدهد.


در تمرین استقلال شفر ، بیش از دیگر بازیکنان عملکرد رحمتی را در نظر دارد. او بارها میانه های میدان را رها می کند و به سمت دروازه می آید تا سنگربان اسم و رسم دار را متوجه این واقعیت کند که حواسش به او هست!


اینکه رحمتی می تواند شفر را متوجه ارزش ها و توانایی های خود کند یا نه را نمی دانیم. این هم که شفر تیر خلاص را به کاپیتان استقلال می زند و مجوز خروجش از تیم را صادر می کند یا نه را نیز فعلا نمی توانیم بدانیم. با این همه ، خوب است که استقلال سرمربی ای داشته باشد که ترس را در دل همه بیندازد. خوب است که تیم های ما روی نیمکت ، مردی را داشته باشند که حتی بازیکن های بزرگ هم بخواهند برای جلب رضایتش طوری بجنگند که چمن زیرپایشان کنده شود یا با استخوان درد تمرین را ترک کنند.

منبع: ورزش سه
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری