اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۷۸۷۷
سرپرست کمیته جوانان فدراسیون فوتبال، گفت: نباید روی نتایج بازی‌های دوستانه خیلی حساب کرد. بازی دوستانه برای کسب آمادگی است و در جام جهانی تیم‌ها کیفیت بالاتری دارند.
۱۹:۰۰ - ۱۲ مهر ۱۳۹۶
وانانیوز| فریدون معینی در گفت‌وگویی در شرایطی که با تیم نوجوانان در هند به سر می‌برد در مورد وضعیت تیم گفت: بعد از ۲۴ تیمی شدن جام جهانی شانس تیم‌های رو به پیشرفت برای کسب موفقیت بیشتر شده و به فوتبال این کشورها کمک زیادی شده است.

وی افزود: در گروه سختی قرار گرفتیم و کارمان بسیار دشوار است، تقریباً همه گروه‌ها سخت هستند، تیم ما در حال حاضر شرایط خوبی دارد و از کادر فنی گرفته تا ... همه تلاش می‌کنند تا تیم آماده‌ای را روانه مسابقات کنند. تیم نوجوانان فرهنگ خوب و معتدلی دارد که می‌تواند عملکرد خوبی داشته باشد.

سرپرست کمیته جوانان در رابطه با اینکه کسب ۲ پیروزی پر گل مقابل فرانسه و مکزیک توقعات را بالا برده است، اظهار داشت: نباید روی بازی‌های دوستانه خیلی حساب کرد. این مسابقات برای کسب آمادگی است و بازیکنان باید توجه کنند که شرایط بازی دوستانه و رسمی بسیار متفاوت است. همه تیم‌ها با انگیزه، تمرکز و آماده به میدان می‌آیند و ذهنیت بازیکنان ما هم خداراشکر آماده مسابفات جام جهانی است.

وی در پایان در مورد گینه حریف اول ایران عنوان کرد: گینه یکی از ۴ تیم آفریقایی حاضر در این مسابقات است ، تیم‌های آفریقایی همیشه از لحاظ جسمانی آمادگی بالایی دارند و تیم‌های بسیار پرتوانی هستند، بازی اول همیشه سختی خودش را دارد و بسیار مهم و سخت هستند، امیدوارم با دعای خیر مردم و کمک خدا بتوانیم در این بازی برنده شویم.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین