اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۷۸۷
گسترش فولاد باید الان در رده دوم جدول قرار می‌گرفت

آقایی: کمالوند قطعا جزو گزینه‌های تراکتورسازی خواهد بود

مربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز تأکید کرد که فراز کمالوند در صورت تغییرات کادرفنی در تراکتورسازی تبریز، جزو گزینه‌های سرمربیگری این تیم خواهد بود.
۱۱:۴۷ - ۰۶ مهر ۱۳۹۴
وانانیوز|

وانانیوز-عباس آقایی در خصوص عملکرد گسترش فولاد در هفت بازی ابتدایی لیگ برتر  گفت: ما از لحاظ شکل بازی عملکرد بسیار خوبی داشتیم و اگر این موضوع را در نظر بگیریم، باید الان در رده دوم جدول قرار می‌گرفتیم. پتانسیل تیم ما از لحاظ فنی بالا است، ولی متأسفانه با شکست‌هایی مواجه شدیم که مستحق آن نبودیم. به‌عنوان مثال در بازی با استقلال مستحق برد بودیم و همین شرایط در بازی با ذوب‌آهن در جام حذفی وجود داشت. با این حال سه امتیاز بازی با استقلال اهواز شرایط ما را بهتر کرد.

وی اضافه کرد: در برنامه موج فوتبال که از شبکه استانی آذربایجان شرقی پخش می‌شود، این سؤال به‌عنوان نظرسنجی مطرح شد که هواداران فوتبال در بین سه تیم تراکتورسازی، گسترش فولاد و ماشین‌سازی تبریز از عملکرد کدام تیم رضایت دارند. خوشبختانه تیم ما اول شد و سه برابر تراکتورسازی رأی آورد. این نشان می‌دهد که مردم تبریز فوتبال را به‌خوبی می‌فهمند.

آقایی درخصوص شایعه حضور فراز کمالوند در تراکتورسازی خاطرنشان کرد: کمالوند در این تیم عملکرد خوبی داشت و قطعا گزینه اول این تیم خواهد بود، البته درصورتی‌که تراکتورسازی بخواهد تغییر ایجاد کند. با این حال باید بگویم که تمام تمرکز کمالوند در حال حاضر روی موفقیت گسترش فولاد است.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین