اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۷۳۳۲

اتفاقی نادر قهرمانی را از چنگ ما خارج کرد

سرمربی تیم بسکتبال بانوان پالایش نفت آبادان گفت: تلاش ما این است امسال روی سکوی قهرمانی برویم. نگاه ما هم به لیگ برتر است و هم جام باشگاه‌های آسیا.
۰۵:۰۵ - ۰۹ مهر ۱۳۹۶
وانانیوز| زهرا مرتضی‌زاده در گفت‌وگویی، درباره شرایط پالایش نفت آبادان برای حضور در لیگ برتر بسکتبال بانوان گفت: برنامه‌ریزی ما برای مسابقات به گونه‌ای بوده که هم نگاه‌مان به لیگ برتر است و هم جام باشگاه‌های آسیا به همین دلیل بازیکنانی با تجربه و بلند قد داریم تا بتوانند به ما کمک کنند.

وی افزود: تمرینات به دلایلی خیلی زود شروع نشد؛ با توجه به اینکه برخی از بازیکنان در اردوی تیم ملی و در دیگر مسابقات درگیر بودند نمی‌توانستند کنار تیم باشند. تقریبا هفته آخر شهریورماه تمرینات آغاز شد اما بدن همه بازیکنان آماده است. فقط بحث هماهنگی مطرح می‌شود که اکثریت بازیکنان سال قبل کنار هم بودند و مشکلی نداریم.

سرمربی تیم بسکتبال بانوان با اشاره به اینکه هنوز گروهبندی تیم‌ها مشخص نشده، خاطرنشان کرد: زمان قرعه‌کشی به ما گفتند در صورتی که تعداد تیم‌ها کم باشد همه در یک گروه مسابقات می‌دهیم اما به برخی تیم‌ها مهلت داده شد تا حضورشان را در لیگ مشخص کنند به همین دلیل هنوز برنامه مشخص نیست.

مرتضی‌زاده در ادامه این مصاحبه درباره جذب بازیکنان جدید و اینکه فکر می‌کنید امسال بتوانید عنوان قهرمانی را کسب کنید، تصریح کرد: دلارام وکیلی از تیم گاز و معصومه اسماعیلی را از تیم کوشا جذب کردیم. تلاش ما برای قهرمانی است اما خیلی از اتفاقات دخیل است؛ سال گذشته تلاش کردیم بازیکنان از نظر روانی آماده باشند و آنها از نظر ذهنی در آمادگی خوبی بودند اما قبل از فینال آبادان از نظر آب و هوایی و گرد و خاک دچار مشکل شد. ما مجبور شدیم تمرینات را تعطیل کنیم به همین دلیل در بازی فینال بدن‌ها خالی کرد. اتفاق نادری که قهرمانی را از چنگ ما درآورد.

وی همچنین با ارائه پیشنهادی برای بالا بردن کیفیت لیگ، عنوان کرد: من در جلسه قرعه‌کشی نیز این موضوع را گفتم که اگر فدراسیون بتواند بازی فینال را با یک روز فاصله برگزار کند بهتر است. در این صورت تیمی که محق است قهرمان می‌شود.

سرمربی پالایش نفت آبادان درباره اینکه آیا باشگاه در صورت قهرمانی قول پاداش به شما داده یا خیر، گفت: پالایش نفت خوش حساب بوده و سال گذشته نیز پرداخت‌ها را همان طور که قول داده بود، انجام داد. امسال هم پاداش برای قهرمانی در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین