اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۷۳۲۶
ملی‌پوش کایاک ایران گفت: کم شدن آب دریاچه آزادی مشکلی است که اگر حل نشود برای بازی‌های آسیایی 2018 دچار مشکل می‌شویم.
۰۰:۳۵ - ۰۹ مهر ۱۳۹۶
وانانیوز| تیم ملی آبهای آرام ایران قرار است 19 مهرماه برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا راهی چین شود.

فرزین اسدی ملی‌پوش کایاک ایران در گفت‌وگو با فارس درباره شرایط تمرینی ملی‌پوشان اظهار داشت: ما در این مدت تمرینات خوبی در آزادی داشتیم، اما با کم شدن عمق دریاچه نمی‌توان گفت رکوردهایمان به چه صورت است. 2 هفته به زمان اعزام ما به مسابقات قهرمانی آسیا فرصت باقی مانده که قرار است در این مدت روی قایق‌های تخصصی کار کنیم.

اسدی در ادامه این مصاحبه در پاسخ به این سوال که کم شدن آب دریاچه آزادی شما را برای مسابقات قهرمانی آسیا نگران نمی‌کند، تصریح کرد: این قضیه رابطه مستقیم با رکوردهای ما دارد؛ با کم شدن آب دریاچه فشار زیادی روی ماست و به نظر می‌رسد ما با مقاوت روی آب پارو می‌زنیم. اگر دریاچه زمستان امسال و در بهار پر نشود برای بازی‌های آسیایی 2018 دچار مشکل می‌شویم. حتی مربیان وقتی می‌خواهند با قایق موتوری دنبال ما بیایند با مشکل مواجه می‌شوند.

وی در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر اینکه آیا نمی‌توان تمرینات را در شهرهای دیگر برگزار کرد، اظهار داشت: پیست تهران بین‌المللی است و ما با آن آشنایی داریم. رکوردگیری‌ها نیز در آن دقیق است. ما به شرایط پیست آزادی عادت کرده‌ایم. باید فکری به حال کم آبی دریاچه کرد.

ملی‌پوش کایاک ایران در پاسخ به این سوال که در ماده‌هایی در مسابقات قهرمانی آسیا پارو خواهد زد، اظهار داشت: من در 4 نفره 500 و هزار متر پارو می‌زنم. در 4 نفره 500 متر با طالبیان، آقامیرزایی و پیمان قویدل در مسابقات شرکت خواهیم کرد. من با طالبیان چند سال پارو زده‌ام و با قویدل نیز در چند مسابقه شرکت کرده‌ام. حالا باید ببینیم روز مسابقه چه اتفاقی می‌افتد.

اسدی در پاسخ به سوالی دیگر مبنی براینکه فکر می‌کنی شرایط مدال‌آوری در چین به چه صورت باشد و اینکه کسب مدال‌های رنگارنگ توسط روئینگ کار را برای شما سخت نمی‌کند، عنوان کرد: رکوردهای ما به حریفان آسیایی نزدیک است و فاصله زیادی با هم نداریم. تیم‌های شرکت‌کننده نیز برای اینکه ترکیب خود را برای حضور در بازی‌های آسیایی بشناسند با ترکیب اصلی در مسابقات شرکت می‌کنند. تیم ما هم هر سال مدال‌آور بوده بنابراین فشاری روی ما نیست. ما کار خودمان را می‌کنیم و روئینگ هم کار خودش را. همه ماده‌هایی که در مسابقات شرکت می‌کنند شانس کسب مدال دارند اما رنگ آن روز مسابقه مشخص می‌شود.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری