اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۷۱۹۳
كاپيتان تيم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: در بازي برابر نفت تهران تنها به پيروزي فكر مي‌كنيم.
۱۶:۱۱ - ۰۷ مهر ۱۳۹۶
وانانیوز| مرتضی اسدی در گفت‌‌وگو با سایت باشگاه نفت آبادان، اظهار داشت: ٢بازی خوب را انجام دادیم و فرصت‌های زیادی را به گل تبدیل نکردیم تا جایی که در بازی برابر سپیدرود می‌توانستیم با ٦گل زده از زمین خارج بشویم.

وی با اشاره به این موضوع که بدشانسی در ٢بازی اخیر گریبان صنعت نفت را گرفته است؛ بیان کرد: با این وجود هم کادر فنی و هم بازیکنان عزم خود را جزم کرده اند تا وقفه ایجاد شده میان نتایج خوب را از بین ببرند.

اسدی در ادامه گفت: از تمام هواداران صنعت نفت قدردانی می‌کنیم و شک نکنید که همه تلاش ما این است که دل آنها را شاد کنیم و در برابر ایشان سربلند باشیم.

کاپیتان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در ادامه، خاطرنشان کرد: اعتقاد ما این است که صنعت نفت امسال متحول شده است و به نتیجه گیری در ادامه لیگ خوشبین هستیم.

وی با بیان این موضوع که به جز بردن تیم نفت تهران به چیز دیگری فکر نمی‌کنیم؛ افزود: تمام توانمان را می‌گذاریم تا به کسب این ٣امتیاز خانگی به جدول برگردیم.

اسدی در ادامه صحبت‌های خود، گفت: صنعت نفت متعلق به مردم است و هواداران این تیم اما نعمت ما هستند؛ این عزیزان به گردن ما حق دارند و امیدوار هستیم که در بازی‌های آتی نیز با حمایت خود ما را دلگرم کنند.

وی با بیان این مهم که صنعت نفت امسال در ٢جبهه لیگ برتر و جام حذفی حضور دارد، خاطرنشان کرد: امسال تیم شایسته ای هستیم و با حمایت هواداران پرشورمان این توان را داریم که اتفاقات خوبی را رقم بزنیم.

انتهای پیام/ا

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری