اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۷۱۹

ناگفته‌هایی از تونی اولیویرا از زبان مدیر برنامه‌های پرتغالی‌اش

مدیر برنامه‌های سرمربی پرتغالی تیم فوتبال تراکتورسازی صحبت‌هایی در خصوص این مربی انجام داد.
۱۲:۰۸ - ۰۴ مهر ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-پائولو رودریگوئز که از ایجنت‌های پرتغالی است و بازیکنانی نظیر آگوستو ایناسیو، فابیو جانواریو، فلاویو و مارکو لوپز و... را به ایران آورده درباره حضورش در ایران و فعالیتی که انجام می‌دهد، گفت: از سال 2007 که آگوستو ایناسیو را به ایران آوردم در اینجا کار فوتبالی می‌کنم و بعد از آن هم فابیو جانواریو را آوردم که تقریبا 6 سال در فوتبال ایران بازی کرد.

وی افزود: ایران در قلبم است و همیشه در زندگی‌ام این احساس را به ایران دارم. 10 سال پیش به ایران آمدم و دوستان زیادی هم دارم و باید بگویم ایران واقعاً کشور بزرگی است. در این مدت با خیلی‌ها از جمله امیر قلعه‌نویی کار کرده‌ام و پس از رفتن او از تراکتورسازی، تونی اولیویرا را به مسئولان باشگاه معرفی کردم که سال 2012 به ایران آمد.

مدیر برنامه‌های پرتغالی اولیویرا درباره اینکه چرا این مربی بارها از تراکتورسازی رفته و دوباره برگشته است، گفت: اکنون رابطه‌ام با تونی خوب نیست و مدت‌هاست با هم کار نمی‌کنیم. با قلعه‌نویی که یک مربی با پرستیژ است کار کرده‌ام و فلاویو لوپز را زمان او به تراکتورسازی آوردم که در نایب قهرمانی این تیم نقش داشت و 10 گل برای آنها به ثمر رساند. به خاطر کارهایی هم که انجام دادم، مسئولان باشگاه به من اعتماد کردند و زمانی که قلعه‌نویی از تراکتورسازی رفت، جعفری که مدیرعامل باشگاه بود از من خواست یک مربی خارجی به او معرفی کنم و من تونی را معرفی کردم. وقتی در سال 2012 این مربی به تراکتورسازی آمد از من تشکر کرد، چون خودش و پسرش پس از اخراج از الاتحاد عربستان یک سال تیم نداشتند و خانه نشین بودند.

رودریگوئز ادامه داد: قبل از آمدن تونی و زمانی که هنوز رفتن قلعه‌نویی به استقلال قطعی نشده بود من دو بازیکن به نام‌های کاردوسو و جائو دیللا را به تراکتورسازی آوردم و با این تیم قرارداد بستند. زمانی که تونی هدایت تیم را به عهده گرفته بود به این بازیکن‌ها بازی نمی‌داد و بعد از دو سه ماه کار هم شروع به بهانه آوردن کرد.  شاکی بود که من را کجا آورده‌ای، اینجا اصلاً حرفه‌ای نیست، مسئولان باشگاه فوتبال نمی‌فهمند، تراکتور هیچوقت تبدیل به ماشین فراری نمی‌شود و از این دست بهانه‌ها اما او به تیمی آمده بود که همیشه جزو مدعیان بود، نایب قهرمان شده بود و بعد از آن هم قهرمان شد.

وی با بیان اینکه تونی پس از آمدن به تراکتورسازی رفتارش تغییر کرد، اظهار داشت: تونی را به ایران آوردم و رفتارش با من پس از چند ماه به کلی تغییر کرد. او پس از اینکه از تراکتورسازی کنار گذاشته شد صحبت‌های بدی علیه این تیم کرد. او بعد از اخراجش گفت که تراکتورسازی آخر دنیاست و نمی‌دانم چرا بازهم به این تیم برگشت. اکنون هم عملکرد خوبی نداشته است. در آسیا هم ناکام بود و به نظرم با این شرایط نمی‌تواند به تراکتورسازی کمکی کند.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین