اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۷۱۷۵

اردوی تیم ملی کاراته از دوشنبه آغاز خواهد شد

سرمربی تیم ملی جوانان کاراته، گفت: آذریان قرار است به مدال‌آوران طلا هزار دلار، نقره 500 دلار و برنز 300 دلار پرداخت کند که در شرایط فعلی کاراته واقعا ملی پوشان شارژ مالی می‌شوند.
۱۲:۰۵ - ۰۷ مهر ۱۳۹۶
وانانیوز| مهران بهنام‌فر در گفت‌وگویی، در مورد زمان آغاز مرحله آخر اردوهای تیم ملی جوانان کاراته برای حضور در مسابقات جهانی اسپانیا، اظهار داشت: هفته گذشته ما در تورنمنت بین المللی ترکیه حضور پیدا کردیم و بلافاصله پس از بازگشت به ایران اجازه ندادیم که فاصله‌ای بین اردوهای ما به وجود بیایید، این اردوها تا روز گذشته(پنج شنبه) پیگیری شد و با توجه به ایام سوگواری سرور سالار شهیدان حضرت سید الشهداء (ع) روز گذشته اردوها به پایان رسید و ملی‌پوشان راهی خانه‌هایشان شدند تا در این مراسم عظیم شرکت کنند.

وی در ادامه افزود: با توجه به نزدیک بودن اعزام ملی پوشان به مسابقات جهانی، سفارت اسپانیا زمان مصاحبه به کاراته‌کاها را اعلام کرده و ملی پوشان باید روز دوشنبه 10 مهرماه راهی سفارت شوند و پس از بازگشت از سفارت اردوها دوباره آغاز خواهد شد. در واقع مرحله جدید اردوی تیم ملی از همان روز دوشنبه آغاز خواهد شد و تا روز قبل از اعزام ما دو مرحله اردو خواهیم داشت.

سرمربی تیم ملی جوانان کاراته، ضمن تشکر از حمایت‌های اسپانسر تیم ملی جوانان، گفت: سهیل آذریان اسپانسر تیم ملی ما در مسابقات قهرمانی آ‌سیا بود که به 4 مدال آور طلایی 500 دلار پاداش پرداخت کرد. او علاوه بر اینکه همیشه از لحاظ روحی ملی‌پوشان ما را حمایت کرده؛ قرار است در مسابقات جهانی نیز تیم ملی جوانان را از لحاظ مالی دوباره حمایت کند. طبق تصمیمات مدیرعامل شرکت وزین پرشین قرار است به مدال‌آوران طلایی هزار دلار، نقره 500 دلار و برنز 300 دلار پرداخت شود. سعیدآذریان واقعا با این کار انگیزه ملی‌پوشان را بالا برده و من از او تشکر می‌کنم. در این برهه‌ای که کاراته مشکلات مالی دارد حمایت اسپانسر از تیم ما باعث بالا رفتن انگیزه ملی‌پوشان می‌شود و آنها شارژ مالی می‌شوند.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین