اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۷۱۲
رقابت بین قلعه‌نویی و قطبی برای هدایت سرخپوشان تبریزی
مدیربرنامه‌های سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان این را که قطبی جزو گزینه‌های هدایت تراکتورسازی است، تأیید کرد.
۱۱:۲۰ - ۰۴ مهر ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-مسئولان باشگاه تراکتورسازی تبریز پس از نتایج ضعیف این تیم در حال بررسی وضعیت نیمکت تیم‌شان هستند و شاید تونی اولیویرا از جمع سرخپوشان تبریزی جدا شود.

پس از اینکه هفته گذشته نام امیر قلعه‌نویی برای جانشینی اولیویرا به میان آمد، حالا بحث حضور افشین قطبی در تبریز هم مطرح شده است. مهدی حاج‌باقر، مدیربرنامه‌های سرمربی پیشین پرسپولیس و تیم ملی فوتبال کشورمان در این خصوص اظهار داشت: ما هم این موضوع را شنیده‌ایم، اما هنوز صحبتی در این خصوص با ما نشده است.

مدیربرنامه‌های افشین قطبی درباره اینکه آیا اصلاً این مربی گزینه حضور روی نیمکت تراکتورسازی هست یا نه و برای آمدن به ایران مشکلی ندارد، گفت: طبق اخبار موثقی که شنیده‌ام، می‌دانم افشین جزو گزینه‌هاست، اما هنوز صحبتی با ما نشده است. ضمن اینکه قطبی برای آمدن به ایران مشکلی ندارد و می‌تواند در کشورمان مربیگری کند.

وی درباره وضعیت افشین قطبی در تیم ملی کوراسائو که در این تیم با پاتریک کلایورت همکاری می‌کرد، خاطرنشان کرد: قرارداد این مربی فقط برای دو بازی بود و اگر تیم ملی کوراسائو به مرحله بعدی مقدماتی جام جهانی صعود می‌کرد، همکاری قطبی با کلایورت و این تیم ادامه داشت. اکنون قراردادی بین قطبی و تیم ملی کوراسائو نیست و او مشکلی برای عقد قرارداد با تیم‌های دیگر ندارد.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین