اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۶۶۲۸

می‌خواهیم ترکیب ایران را برای بازی‌های آسیایی بشناسیم

سرمربی تیم ملی کایاک ایران گفت: هدف از شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا این است تا ترکیب خودمان را برای بازی‌های آسیایی بشناسیم.
۰۳:۱۷ - ۰۴ مهر ۱۳۹۶
وانانیوز| ایرج اقلیمی در گفت‌وگویی، درباره شرایط ملی‌پوشان کایاک ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: تمرینات ما در دریاچه آزادی به خوبی در حال برگزاری است و آسیب‌دیده هم نداریم. البته کنفدراسیون آسیا با اعتراض برخی از کشورها 2 ماده جدید را به مسابقات اضافه کرد که این موضوع 2 هفته پیش به ما اعلام شد.

وی افزود: 4 نفره هزارمتر و 2 نفره 200 که در کاپ‌های جهانی بودند به مسابقات قهرمانی آسیا نیز اضافه شدند این در حالی است که این ماده‌ها در بازی‌های آسیایی و المپیک شرکت نمی‌کنند. ما هم قرار است در یک ماده شرکت کنیم. با توجه به اینکه قبلا تمریناتی در ماده هزارمتر داشتیم احتمالا در این ماده شرکت می‌کنیم اما در 200 متر که نیاز به تمرین تخصصی داشت آمادگی نداریم. فکر نمی‌کردیم این ماده‌ها اضافه شوند به همین دلیل در 200 متر کار نکردیم. البته می‌توانیم در آنجا تغییراتی داشته باشیم.

سرمربی کایاک ایران درباره مسابقات قهرمانی آسیا عنوان کرد: این مسابقات خیلی برایم جذابیتی ندارد. البته منظورم این نیست کار راحتی داریم و مدال گرفتن آسان است بلکه هدف ما این است در بازی‌های آسیایی نتایج خوبی بگیریم به همین دلیل در مسابقات قهرمانی آسیا می‌توانیم ترکیب تیم را بشناسیم. بازی‌های آسیایی سطح بسیار بالایی دارد و کسب مدال روی کل کاروان ایران تاثیر می‌گذارد.

اقلیمی همچنین درباره حریفان ایران، خاطرنشان کرد: ترکیب چین مانند یک راز است. آنها در برخی از مسابقات شرکت می‌کنند و در برخی نه اما از قزاقستان، کره و ازبکستان شناخت داریم و هر جابه‌جایی داشته باشند تقریبا می‌دانیم.
 تیم ملی آبهای آرام برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا 19 مهر راهی چین خواهد شد.

انتهای پیام/
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین