اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۶۵۹۹

می‌خواهیم در جام جهانی از گروهمان صعود کنیم

مربی تیم فوتبال نوجوانان ایران گفت: می‌خواهیم در جام جهانی از گروهمان صعود کنیم و شرایط خوبی را رقم بزنیم.
۲۲:۲۰ - ۰۳ مهر ۱۳۹۶
وانانیوز| کیانوش رحمتی بعد از تساوی نوجوانان مقابل تیم مبدل تهران گفت: شرایط تیم نوجوانان از لحاظ بدنی، فنی و روانی خوب است. راهی جام معتبری می‌شویم و بازیکنان باید شرایط و اهمیت این مسابقات را درک کنند تا عملکرد خوبی به نمایش بگذاریم. اشتیاق مثال زدنی در تیم وجود دارد. بازیکنانمان روحیه و جنگندگی زیادی دارند.

وی در مورد اینکه آیا این تیم می‌تواند نتایج آبرومندی کسب کند، گفت: هدف اصلی ما صعود به مرحله بعد و رفتن به مراحل بالاتر است. تلاش می‌کنیم به چیزی که می‌خواهیم برسیم.

مربی تیم نوجوانان در مورد حمایت‌های فدراسیون عنوان کرد: فدراسیون حمایت خوبی از این تیم داشته و همه جور همکاری انجام داده است. اردوی آخر ما هم در اسپانیا برگزار می‌شود که با فرانسه و مکزیک بازی خواهیم کرد. این اردو می‌تواند در آنالیز بیشتر تیم‌مان کمک کند.

رحمتی در رابطه با وضعیت استقلال و اینکه مربی ایرانی بهتر است یا مربی خارجی، عنوان کرد: با توجه به شرایط استقلال و مشکلاتی که به وجود آمده اگر بتوانند یک مربی خوب خارجی جذب کنند برای تیم بهتر است.

وی در مورد فاتح تریم تصریح کرد: با مصطفی دنیزلی کار کردم، او در آن زمان خیلی از تریم تعریف می‌کرد و فکر می‌کنم این مربی از لحاظ مدیریت فنی قابلیت زیادی دارد.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین