اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۶۵۵۶
سرپرست تیم فوتبال زیر 17 سال ایران، گفت:‌ با توسل به شهدای کربلا وارد مسابقات جام جهانی می‌شویم و امیدواریم به بتوانیم نتایج بسیار خوبی کسب کنیم.
۱۸:۴۰ - ۰۳ مهر ۱۳۹۶
وانانیوز| حسین مرادی در گفت‌وگویی، در مورد برنامه تیم زیر 17 سال ایران، گفت: قرار است عصر امروز یک بازی دوستانه برگزار کنیم. سپس اعضای تیم قبل از اعازم به اسپانیا راهی برج میلاد می‌شوند تا شام را آنجا صرف کنیم. مهدی تاج رئیس فدراسین فوتبال هم در کنار بازیکنان حضور خواهد یافت تا همچنان حمایت‌های فدراسیون از تیم‌های پایه ادامه داشته باشد.

وی افزود: ساعت 6 صبح راهی ترکیه می‌شویم و از آنجا به مالاگا خواهیم رفت. طی روزهای 6 و 9 مهر در اسپانیا با مکزیک و فرانسه بازی می‌کنیم و روز 11 مهر وارد هندوستان محل برگزاری مسابقات جام جهانی خواهیم شد.

سرپرست تیم فوتبال زیر 17 سال ایران، یادآور شد: 21 بازیکن ما در این مسابقات مشخص شدند و با تمامی نفرات به اسپانیا می‌رویم. ما در جام جهانی با توسل و توکل به شهدای کربلا وارد مسابقات می‌شویم. امیدوار هستیم بتوانیم به موفقیت برسیم و پرچم امام حسین را به اهتزاز در بیاوریم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: جا دارد از مهدی تاج رئیس فدراسیون و محمدرضا ساکت دبیر کل فدراسیون تشکر کنیم. آنها در این مدت کنار تیم بودند و تا جاییکه در توان فدراسیون بوده از تیم زیر 17 سال حمایت کردند. سفر به اسپانیا و برگزار دو دیدار دوستانه مقابل دو تیم طراز اول فوتبال جهان برای اولین بار است که در این سطح اتفاق می‌افتاد و این قبیل اقدامات جای تقیدر و تشکر دارد.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین