اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۶۳۲
ملی‌پوشان درس خوبی از غرور بی‌جای خود گرفته‌اند

ترکاشوند: اگر بازیکنان، کواچ را قبول ندارند، نگه داشتن او درست نیست

بازیکن پیشین تیم ملی والیبال گفت: به نظر من اگر بازیکنان تیم ملی، مربی را قبول ندارند، نگه داشتن او درست نیست.
۱۰:۴۱ - ۰۳ مهر ۱۳۹۴
وانانیوز|

وانانیوز-محمد ترکاشوند در مورد عملکرد ایران در جام جهانی والیبال 2015 اظهار داشت: شکست در بازی نخست مقابل آرژانتین، بار روانی زیادی روی بازیکنان تحمیل کرد و خستگی و آسیب‌دیدگی شهرام محمودی نیز مزید بر علت شد تا نتایج خوبی توسط تیم ملی کسب نشود. متاسفانه کادر فنی هم نتوانست شرایط ایده‌آلی برای تیم رقم بزند و این شرایط نه چندان خوب تا پایان جام جهانی استمرار داشت. آنها نیاز به شوک و کمک روحی داشتند.

ترکاشوند ادامه داد: ولاسکو کسی بود که می‌توانست از تمام پتانسیل خود و شاگردانش استفاده کند اما کواچ نتوانست این کار را بکند.

بازیکن پیشین تیم ملی والیبال گفت: در هر حال اتفاقی است که افتاده و نتایج خوبی توسط تیم ملی کسب نشده ولی ما نباید زیاد از این تیم انتقاد کنیم. تیم ملی هنوز شانس حضور در المپیک را دارد و ما باید امیدواریم باشیم که تیم به شرایط آرمانی برگردد و نتیجه بگیرد. شکست خوردن به شرط اینکه از آن درس بگیریم، خوب است و من فکر می‌کنم بازیکنان درس خوبی از غرور بی‌جای خود گرفته‌اند.

محمد ترکاشوند تصریح کرد: مشکلاتی که در جام جهانی همراه تیم ملی بود در لیگ جهانی هم وجود داشت. به نظر من اگر بازیکنان، کواچ را قبول ندارند، نگه داشتن او درست نیست.

سرمربی تیم ورامین در مورد شرایط تیمش پیش از آغاز لیگ برتر گفت: هفته سوم تمرینات را پشت سر می‌گذاریم. تیم را تقریباً بسته‌ایم و بازیکنان مورد نظرمان را جذب کرده‌ایم. تنها علیرضا نادی علاوه بر بازیکنانی که قرارداد دارند، همراه ما تمرین می‌کند که در صورت رسیدن به شرایط مناسب او را هم جذب می‌کنیم. بودجه امسال ما به مراتب کمتر از سال‌های قبل است و به همین خاطر به دنبال سکو نیستیم. ما تلاش می‌کنیم تا نتایج خوب و قابل قبولی در لیگ بگیریم.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین