اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۶۱۷۴
همگی انتظار دارند در حساس‌ترین مقطع سرخپوشان، کاپیتان شرایط بازگشت به ترکیب را به دست بیاورد.
۲۲:۲۰ - ۰۱ مهر ۱۳۹۶
وانانیوز| سیدجلال حسینی هفته‌هاست به دلیل مصدومیت قادر به همراهی سرخپوشان نیست و البته به نظر می‌رسد اقدامات لازم پزشکی برای بازگشت او به ترکیب پیش از جدال مقابل الهلال صورت گرفته است.


سیدجلال حسینی که بعد از حضور در اردوی تیم ملی برای دو جدال مقابل کره جنوبی و سوریه دچار مصدومیت شده بود تا کارلوس کی‌روش نیز از در اختیار داشتنش محروم شود و روزبه چشمی را به اردو دعوت کند، تا به امروز نتوانسته به ترکیب تیم بازگردد.


او طی روزهای اخیر تمرینات آماده سازی خود را برای حضور در ترکیب آغاز کرده و بنا بر آنچه که کادرفنی و پزشکی سرخپوشان اعلام کرده‌اند با توجه به پارگی 6 سانتی‌متری عضله شرایط سختی را دنبال می‌کند. کاپیتان اول سرخپوشان اما با روحیه بالا در اردوی این تیم برای حضور در امارات حاضر شد و دیگر بازیکنان را نیز همراهی کرد تا شانس حضورش در دیدار مقابل الهلال افزایش یابد. حضوری که در شرایط سخت دفاعی سرخپوشان با توجه به غیبت محمد انصاری و کمال کامیابی نیا یکی از نیازهای بزرگ سرخپوشان محسوب می‌شود.


سیدجلال حسینی در آخرین تقابل دو تیم در مرحله برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان نیز غایب بود تا شرایط صعود پرسپولیس با سختی زیادی همراه باشد و در نهایت برانکو ایوانکوویچ با قرار دادن ربیع خواه به عنوان زوج محمد انصاری در کنار حسین ماهینی در سمت چپ دفاعی و صادق محرمی در سمت راست، توانست بازی را با تساوی بدون گل خاتمه دهد. در آن دیدار نیز محمد انصاری با مصدومیت همراه بود و تا لحظات پایانی حضورش در این بازی نامشخص بود و در نهایت توانست مجوز بازی را به دست بیاورد.


اکنون باید دید در روزی که برانکو ایوانکوویچ مسلما با در اختیار نداشتن احمد نوراللهی و کمال کامیابی نیا، روی محسن ربیع خواه برای حضور در پست هافبک دفاعی حساب باز می‌کند، چه بازیکنی زوج شجاع خلیل زاده را در قلب دفاعی شکل خواهد داد. حضور سیدجلال حسینی هم از نظر تحکیم خط دفاعی و رهبری آن با تجربه بالای این بازیکن و هم بابت بالا بردن روحیه بازیکنان می‌تواند شرایط مثبتی در اردوی سرخپوشان ایجاد کند. همه منتظر هستند تا سیدجلال حسینی در این دیدار فوق حساس حضور یابد و باید دید در فاصله 4 روز مانده به این جدال شرایط به چه شکل پیش خواهد رفت.

منبع: ورزش سه
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین