اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۶۱۶۵

فوتسال ایران ابرقدرت بلامنازع آسیا است

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: بچه‌های بازیکنان ایران به خوبی توانستند فوتسال ایران را به رخ آسیا بکشند و بار دیگر نشان دهند که ایران ابرقدرت بلامنازع آسیاست.
۲۱:۴۰ - ۰۱ مهر ۱۳۹۶
وانانیوز| سیدمحمد ناظم‌الشریعه در گفت‌وگویی، بعد از پیروزی 10 بر 3 تیم ملی فوتسال مقابل تایلند، گفت: تایلند یکی از تیم‌های خوب آسیاست و مدعی قهرمانی این دوره از مسابقات بود. این تیم تاکنون بازی‌های تدارکاتی خوبی برگزار کرده است.

وی در ادامه گفت: بچه‌های ما امروز واقعا زحمت زیادی کشیدند و به خوبی توانستند آن تاکتیکی را که کادر فنی در جلسه تمرینات گفته بودند پیاده کنند. 

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: ما دو گل اولی را که دریافت کردیم از روی ضربات ایستگاهی بوده به این دلیل که تایلند روی ضربات ایستگاهی مقاومت خاصی دارند. 

ناظم‌الشریعه گفت: همانطور که مشاهده کردید در نیمه دوم تیم تایلند توان آنچنانی در زمین نداشتند و بچه‌های ما به خوبی توانستند فوتسال ایران را به رخ آسیا بکشند و نشان دهند که ایران ابرقدرت بلامنازع فوتسال آسیاست.

ناظم الشریعه همچنین در مورد اتفاق امروز سنگ سفیدی  بازیکن تیم ملی در بازی گفت:  سنگ سفیدی  یکی از بازیکنان خوب و با اخلاق تیم ملی است و مورد احترام کادر فنی و بازیکنان است  و اتفاق امروز ممکن است برای هر بازیکن در زمین روی بدهد و خوشبختانه مسئله امروز اخلاقی نبوده و این اتفاق هم امری طبیعی در ورزش به خصوص فوتسال است  و اتفاقا  مقصر اصلی کاپیتان تیم تایلند بوده که باور نداشتند که این چنین شکست سنگینی را مقابل ایران داشته باشند.

انتهای پیام/ک
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین