اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۶۱۲۲

دیوار داوران از همه کوتاه‌تر است

عضو کمیته بازبینی داوری‌ها در لیگ برتر گفت: پنالتی پارس جنوبی که در بازی با سایپا اعلام شد کاملاً درست بود.
۲۰:۲۰ - ۰۱ مهر ۱۳۹۶
وانانیوز| حسین عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد نحوه قضاوت حسین زرگر در بازی پارس جنوبی و سایپا گفت: من قصد پاسخگویی به فردی را ندارم و اصلاً نمی‌خواهم مقابل علی دایی قرار بگیرم، بلکه این صحبت‌هایی که مطرح می‌کنم تنها به خاطر هجمه‌ای است که علیه داوری مطرح شده است و این مسائل را مطرح می‌کنم تا افکار عمومی آگاه باشد.

وی افزود: شک نکنید که کاری به کسی ندارم اما من فیلم بازی پارس جنوبی و سایپا را بازبینی و آنالیز کردم و در صحنه آهسته کاملاً مشخص است که مدافع سایپا با سرعت و شتاب توپ و پای مهاجم پارس جنوبی را باهم می‌زند و یک خطای مسلم پنالتی انجام می‌دهد. اگر این صحنه پنالتی نبود من بازهم این مسئله را به طور واضح و آشکار بیان می‌کردم، همان‌طور که در بازی پرسپولیس و سیاه‌جامگان این کار را انجام دادم من، قیاسی و اصفهانیان عضو کمیته بازبینی و آنالیز داوری‌هالی لیگ برتر هستیم و در بازبینی بازی سایپا و پارس جنوبی مشخص شد که پنالتی پارس جنوبی کاملا درست بود اما آنچه که این قضاوت را تحت تأثر قرار داده اعلام آن در دقیقه 2+90 است زیرا همه فکر می‌کردند بازی تمام شده است که این‌گونه نشد.

عسگری در مورد اینکه دایی گفته اگر پنالتی درست باشد دیگر مربیگری نمی‌کند، گفت: معمولاً تیم‌ها وقتی تحت فشار هستند به داوری انتقاد می‌کنند و دیوار داوران از همه کوتاه‌تر است. این حرف‌ها هم در فوتبال زیاد زده می‌شود. پیش از این هم برخی از مربیان چنین صحبت‌هایی را مطرح کرده‌اند، اما هیچ‌وقت به آن عمل نکرده‌اند. به هر حال من قصد پاسخگویی به علی دایی که یکی از اسطوره‌های فوتبال ایران و آسیاست را ندارم و فقط نظر کارشناسی را بیان کردم.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: سایپا عسگری داور
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین