اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۵۹۴۱

اعتماد به جوانان همیشه جواب می‌دهد

مدیرعامل باشگاه پیکان گفت: مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس هیچ طلبی از باشگاه پیکان ندارد و ما به صورت کامل با وی تسویه حساب کرده‌ایم.
۲۲:۴۰ - ۳۱ شهريور ۱۳۹۶
وانانیوز| محمود شیعی، مدیرعامل باشگاه سایپا درمورد پیروزی 3 بر یک تیمش برابر نفت تهران اظهار داشت: بعد از بازی سنگین برابر پرسپولیس با بازیکنان صحبت کردیم تا بلایی که سر پرسپولیس بعد از بازی‌های آسیایی آمد سر ما نیاید. جلالی بازیکنان را از نظر روحی و روانی آماده کرده بود. امروز هم یک گل زودهنگام خوردیم، اما تمرکز تیم بهم نریخت و نتیجه جبران شد. امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

وی درخصوص شرایط کلی تیم پیکان ادامه داد: اعتماد به جوانان همیشه جواب می‌دهد. عملکردمان مقابل پرسپولیس را دیدید؛ امروز هم نفت تهران را شکست دادیم. روستایی عضو تیم ملی جوانان است و جلالی به وی میدان داد تا ثابت کند اعتماد به جوانان همیشه جواب می‌دهد. برخورد انضباطی هم بخشی از مسئولیت‌های سرمربی است و خوشحالم که در تیم ما این موضوع به خوبی انجام شد.

مدیرعامل باشگاه پیکان درمورد بازیکنان خارجی تیمش گفت: ما امسال سه بازیکن خارجی جذب کردیم؛ دو بازیکن از نیجریه و یک بازیکن هم از سنگال است. بازیکنان خوبی هستند و امیدارم به زودی به شرایط ایده‌آل برکردند.

شیعی درخصوص آخرین شرایط منشا، تصریح کرد: این بازیکن هیچ طلبی از پیکان ندارد و به دلیل بازی‌های درخشانی که انجام داد بیشتر از حق و حقوقش هم به او پول دادیم. بعید می‌دانم وی در رسانه‌ای مصاحبه کرده باشد و باید تاکید کنم که ما به صورت کامل با وی تسویه حساب کرده‌ایم.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین