اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۵۹۱۴

مدال نقره ام را دوست ندارم

محمد دانشور گفت: از لحاظ قدرت بدنی من قوی تر از رکابزن قزاق بودم و در تایم گیری بهتر از او عمل کردم اما از لحاظ تکنیک در پیست چوبی واقعا مشکل داشتم.
۲۱:۴۵ - ۳۱ شهريور ۱۳۹۶
وانانیوز| محمد دانشور پس از کسب مدال نقره اسپرینت بازی های داخل سالن آسیا گفت:از لحاظ قدرت بدنی من قوی تر از رکابزن قزاق بودم و در تایم گیری بهتر از او عمل کردم اما از لحاظ تکنیک در پیست چوبی واقعا مشکل داشتم.
وی افزود: تاکتیک ها در پیست چوبی متفاوت از پیست سیمانی است و ما در پیست سیمانی تمرین کردیم اما در پیست چوبی مسابقه دادیم از این رو در شیب های دیواره نمی توانستم اوج عملکردم را داشته باشم و فقط مشکل تکنیک داشتم. وگرنه تا کنون سابقه نداشته رکابزنان قزاقستان بخواهند بر رکابرنان ایران غلبه کنند.قزاق ها بهترین امکانات را دارند و در بهترین پیست تمرین می کنند اما پیست ما هنوز سیمانی است.
دانشور در پاسخ به این پرسش که مدل نقره خود را دوست دارد، تصریح کرد:اصلا، برای خودم سخت است وقتی می دانم از آن رکابزن قوی تر هستم اما با تاکنتیکی که به دلیل تمرین در پیست چوبی دارد، بخواهد من را شکست دهد.

علی علی عسگری پس از چهارمی در اسپرینت بازی های داخل سالن آسیا گفت:دور اول سهل انگاری کردم و قزاق ازموقعیت خوب استفاده کرد.

وی افزود: در دور دوم متاسفانه زمین خوردم و رکابزن قزاق هم با من زمین خورد. دور سوم خیلی پایاپای بود و شاید امروز، روز من نبود.
او با اشاره به امکانات تیم قزاقستان تصریح کرد: شرایط تمرینی و امکانات قزاق ها از ما بیشتر است برای همین است که وقتی مدال می گیریم خیلی خوشحال می شویم چون با شرایط ضعیف تر نسبت به آنها کار می کنیم. دوست داشتم مردم ایران را خوشحال کنم اما انگار امروز قسمت نبود.
علی عسگری سپس برای مداوای کمر و پای خود به درمانگاه مراجعه کرد.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین