اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۵۹۱۳
مشاور فنی تیم ملی بانوان ایران پس از بازی تیم ایران برابر کره جنوبی گفت: بازیکنان با فضا و جو مسابقات آشنا شده اند و مقابل یکی از تیم های مطرح جهان عملکرد و هماهنگی خوبی از خود به نمایش گذاشتند.
۲۱:۳۰ - ۳۱ شهريور ۱۳۹۶
وانانیوز| به نقل از سایت فدراسیون والیبال، تیم ملی بانوان ایران در سومین مسابقه خود در انتخابی زنان جهان به مصاف کره جنوبی رفت و با نتیجه سه بر صفر شکست خورد.

مشاور فنی تیم ملی والیبال بانوان ایران پس ازشکست ایران برابر کره جنوبی گفت: امروز روند بازی بهتر پیش رفت و بازیکنان ایران خوب کار کردند. طبیعی است که با توجه به نداشتن بازی های تدارکاتی و جوان بودن تیم، در دو بازی اول هماهنگی لازم به وجود نیامد. اما امروز هماهنگی تیم ایران بیشتر شده بود و جوان ها استرس کمتری داشتند. بازیکنان با فضا و جو مسابقات آشنا شده اند و مقابل یکی از تیم های مطرح جهان عملکرد خوبی به نمایش گذاشتند.

میرمصطفی شجاعی در مورد تیم کره جنوبی گفت: تیم کره بسیار قدرتمند است و یکی از بازیکنانش به نام کیم یکی از والیبالیست های مطرح جهان به شمار می آید. اگر بازیکنان ایران تمرین بیشتری و بازی تدارکاتی بیشتری انجام داده بودند، با همین تیم می توانستیم اولین پیروزی ایران برابر کره جنوبی را رقم بزنیم.

وی با تشبیه بازیکنان جوان به بذر، گفت: اگر بذری کاشته شود، در چهار ماه اول نشانی از آن دیده نخواهد شد اما بعداً حاصل آن دیده خواهد شد. بازیکنان جوانی همچون هاله متقیان، مونا آشفته، زهرا بخشی و تهمینه درگزنی 17 تا 21 سال سن دارند و هنوز به تجربه لازم دست نیافتند. با صبر و حوصله جامعه والیبال شاهد رشد این بازیکنان در آینده والیبال ایران خواهیم بود.

مشاور فنی تیم ملی والیبال بانوان در مورد عملکرد بازیکنان ایران برابر کره جنوبی گفت: من واقعاً از عملکرد بازیکنان راضی هستم. تماشاگران از دیدن این بازی لذت بردند و حتی خود کره ای هم اذعان داشتند که انتظار چنین بازی خوبی از ایران نداشتند.

تیم ملی بانوان ایران در سومین مسابقه خود در انتخابی قهرمانی جهان به مصاف کره جنوبی رفت و با نتیجه سه بر صفر شکست خورد. تیم ایران فردا شنبه استراحت دارد و روز یکشنبه در آخرین دیدار خود در این رقابت ها به مصاف ویتنام خواهد رفت.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین