اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۵۵۲۵

شکست بانوان ایران مقابل میزبان در نخستین دیدار

تیم ملی والیبال بانوان ایران در نخستین دیدار رقابت‌های انتخابی جهان مقابل تایلند مغلوب شد.
۱۷:۰۶ - ۲۹ شهريور ۱۳۹۶
وانانیوز| رقابت‌های انتخابی قهرمانی جهان در والیبال بانوان از امروز در 2 کشور آغاز شد. تیم ملی کشورمان که با تیم‌های تایلند، کره جنوبی، کره شمالی و ویتنام همگروه است، در نخستین دیدار مقابل تایلند میزبان این گروه قرار گرفت.

ملی‌پوشان کشورمان در این بازی با نتیجه 3 بر صفر و با امتیازهای 25 بر 14، 25 بر15 و 25 بر 13 شکست خوردند. در نخستین دیدار امروز نیز کره جنوبی 3 بر صفر و با امتیازهای 25 بر 17، 25 بر 23 و 25 بر 19 مقابل کره شمالی پیروز شد.

تیم ملی والیبال ایران فردا در دومین دیدار مقابل کره شمالی به میدان می‌رود. این بازی ساعت 15:30 به وقت محلی برگزار می‌شود. در دیگر دیدار روز پنجشنبه تایلند با ویتنام دیدار می‌کند.

تیم‌های شرکت کننده خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان در سال 2018 آماده می‌کنند که به میزبانی ژاپن برگزار خواهد شد. 4 تیم برتر آسیا به اضافه میزبان در این دوره از سهمیه‌های قاره کهن خواهند بود.

مهسا صابری، مهسا کدخدا، مینا روستا، ندا چملانیان، الهام فلاح، تهمینه درگزنی، فاطمه امینی، شبنم علیخانی، مونا دریس محمودی، هاله متقیان، زهرا بخشی، مونا آشفته، فاطمه حسنی و مهتا یحیی‌پور ملی‌پوشان اعزامی به تایلند هستند.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین