اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۵۳۵۱
مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان، گفت: باشگاه استقلال خوزستان ظرف چند روز آینده واگذار می‌شود روز گذشته جلسه‌ای با حضور استاندار، هیات مدیره باشگاه و ... داشتیم. هیأت مدیره قبلا برای واگذاری باشگاه مصوبه داده است.
۲۰:۲۰ - ۲۸ شهريور ۱۳۹۶
وانانیوز| افشین حیدری در گفت وگویی، در مورد بحث مالکیت باشگاه استقلال خوزستان و جلسه‌ای که روز گذشته در همین رابطه برگزار شده است، گفت: باشگاه استقلال خوزستان ظرف چند روز آینده واگذار می‌شود روز گذشته جلسه‌ای با حضور استاندار، هیات مدیره باشگاه و ... داشتیم. هیأت مدیره قبلا برای واگذاری باشگاه مصوبه داده است. هیأت مدیره شرکت گروه ملی مصوبه‌ای تحت این مطلب که اگر کسی متقاضی خرید باشگاه بود این اقدام صورت بگیرد. دیروز خدمت شریعتی استاندار خوزستان بودیم و قرار شد با توجه به مشکلات گروه ملی استقلال خوزستان به بخش خصوصی واگذار شود. چند بار این مسئله را آگهی کردیم که کسی خریدار نبود اما اینبار شرکت کشت و صنعت هفت تپه متقاضی گرفتن باشگاه است.

وی در مورد اینکه آیا اسپانسر فعلی تیم قصد خرید باشگاه را دارد، تصریح کرد: بله همینطور است.

حیدری در رابطه با اینکه آیا او مسئولیت واگذاری باشگاه استقلال خوزستان را بر عهده دارد، عنوان کرد: بله روند واگذاری در حال انجام است و این کار صورت می‌گیرد.

مدیر کل ورزش و جوانان در مورد اینکه آیا او عضو هیأت مدیره خواهد شد، گفت: خیرمن الان عضو هیأت مدیره نیستم و تنها به واسطه وظیفه ذاتی مدیر کل ورزش و اینکه نمی‌توانستیم باشگاه را به حال خودش رها کنیم برای رتق و فتق امور اقدامات لازم را انجام دادیم.

وی با اشاره به اینکه قبل از شروع فصل استقلال خوزستان شرایط خوبی نداشت، عنوان کرد: اگر تیم را در آن مقطع رها می‌کردیم زمین می‌خوردند.

مدیر کل ورزش و جوانان در رابطه با اینکه چه زمانی بحث واگذاری قطعی می‌شود، گفت: ظرف یکی دو هفته آینده این مسئله قطعی می‌شود.

وی در مورد اینکه دیگر باشگاه مشکل مالی نخواهد داشت، اظهار داشت: این باشگاه اصلا مشکل مالی ندارد. استقلال خوزستان هیچ مشکل مالی ندارد. بحث مالکیت هم به زودی مشخص می‌شود. سال قبل هم که تیم تحت مدیریت گروه ملی بود تمام اعتبار را من و شخص استاندار گرفتیم و اجازه ندادیم باشگاه لنگ بماند.

حیدری در مورد شکست سنگین 6 بر صفر استقلال خوزستان مقابل پرسپولیس، اظهار داشت: شکست سنگین مقابل ذوب آهن اتفاقی بود که در فوتبال رخ می‌دهد. تیمی که مقابل استقلال به تساوی می‌رسد، تراکتورسازی را شکست می‌دهد و مقابل پدیده آن نمایش خوب را دارد یک روز هم به این شکل متحمل شکست می‌شود. یک روز برزیل هم مقابل 100 هزار هوادار متحمل شکست سنگین هفت بر یک شد، مهم این است که ادامه راه به چه شکلی خواهد بود. با عبدالله ویسی و کادر فنی اش صحبت لازم را داشتیم و ان شاءالله وضعیت این تیم خوب خواهد شد.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری