اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۵۳۴۴

صادق محرمی؛ بگو که جرقه نبودی+عکس

مدافع راست پرسپولیس که برانکو را در فصل گذشته با توجه به قابلیت‌های خود مجبور به عبور از نام رامین رضاییان و حسین ماهینی کرد، فصل هفدهم را دور از انتظار استارت زده است.
۲۰:۰۰ - ۲۸ شهريور ۱۳۹۶
وانانیوز| شکست مقابل پیکان تهران در روزی رقم خورد که سرخ‌ها با حمایت 40 هزار نفری هواداران خود امیدوار بودند شیرینی صعود به جمع 4 تیم را با صدرنشینی در لیگ برتر تکمیل کنند. این بازی اما با شوک بزرگی برای پرسپولیس همراه شد و با یک گل به پیکان باخت تا صدر جدول رده بندی را از دست بدهد و اولین شکست فصل را تجربه کند.


شاگردان برانکو در این دیدار اشتباهات زیادی داشتند و تقریبا هر کدام به دلیلی آن فروغ همیشگی را نداشتند. یکی از این بازیکنان صادق محرمی بود. مدافع راست و جوانی که با 20 سال سن و با شماره17 کار خود را آغاز کرد و با عملکرد موفق خود خیلی سریع به ترکیب اصلی راه پیدا کرد و برانکو را مجاب کرد تا در برابر یاغی‌گری های رضاییان هیچ ملایمتی نشان ندهد. لیگ شانزدهم تمام شد و محرمی بعد از بازگشت از جام جهانی جوانان با کلی انگیزه به اردوی تیم سرخپوش پایتخت بازگشت؛ ولی ترافیک زیاد سمت راست خط دفاعی و دیر اضافه شدن محرمی باعث شد تا او از ترکیب اصلی جا بماند.


همین اتفاق در روند رو به رشد صادق، سکته بدی به وجود آورد و در برابر پیکان هم اوج نمایش ضعیف شماره 2 جدید تیم بود. محرمی نه در حمله و نه در دفاع روی اوج نبود و یکی از ضعیف‌ترین نمره‌های تیم را به خود اختصاص داد و اگر برانکو اجازه داشت و تعویض ها از سه تا بیشتر بود حتما محرمی را هم عوض می‌کرد.


محرمی که عملکرد خوبی در لیگ قهرمانان داشت و تجربه حضور در تیم منتخب هفته این رقابت‌ها را نیز در کارنامه دارد، در صورت تداوم این شیوه خیلی زود جایگاهش را از دست خواهد داد و اکنون باید دید برانکو برابر سپاهان به او اعتماد خواهد کرد یا خیر. محرمی اکنون باید نشان دهد که عملکردش در فصل گذشته جرقه نبوده و پتانسیل بیشتر از این برای موفقیت در پیراهن پرسپولیس را داراست.

منبع: ورزش سه
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین