اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۵۳۳۸

پيروزی پرگل فوتسال دانشجویان در نخستين ديدار

قرعه‌کشی چهارمین دوره مسابقات فوتبال دانشجویان آسیا برگزار و دانشجویان ایرانی حریفان خود را شناخت.
۱۷:۴۴ - ۲۸ شهريور ۱۳۹۶
وانانیوز| به نقل از روابط عمومی فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی، مراسم قرعه‌کشی چهارمین دوره مسابقات فوتبال دانشجویان آسیا 2017 امروز برگزار شد و طبق قرعه‌کشی انجام شده 10 تیم حاضر حریفان خود را شناختند.
بنا براین گزارش تیم تیم منتخب فوتبال دانشجویان وزارت بهداشت نماینده کشورمان در این مسابقات در گروه B با تیم‌های کره جنوبی B، ژاپن‌ B، تایوان و فیلیپین همگروه شد.
در این دوره از مسابقات 10 تیم از 7 کشور ژاپن، ایران، تایوان، فیلیپین، مالزی، تایلند، کره جنوبی طی یک هفته بر اساس جدول مسابقات با حریفان خود به رقابت خواهند پرداخت.
جدول گروه‌بندی مسابقات به شرح زیر است:
گروه A : مالزی، تایلند، ژاپن A، کره C و کره A
گروه B: ایران، تایوان، فیلیپین، ژاپن B و کره B
لازم به ذکر است دانشجویان کشورمان در نخستین دیدار خود، فردا ساعت ۴ بعداز ظهر به وقت محلی، در شهر تبک کره جنوبی به مصاف تیم فوتبال دانشجویان تایوان می‌رود.

* پیروزی پرگل دانشجویان فوتسال ایران در نخستین دیدار
تیم ملی فوتسال دانشجویان ایران در نخستین دیدار خود در جریان رقابت های قهرمانی آسیا به مصاف مالزی رفت و در پایان موفق شد حریف خود را با نتیجه 10 بر صفر گلباران کند.
تیم ملی فوتسال دانشجویان در نخستین دیدار خود به مصاف مالزی رفت که در پایان موفق شد حریف خود را با نتیجه 10 بر صفر شکست دهد.
برای تیم دانشجویان علی ابراهیمی 4 گل ، میثم خیام 2 گل و دانیال گیویلی ، سید ابوالفضل حسینی، مرتضی عزتی و توحید لطفی هرکدام یک گل زدند.
تیم فوتسال دانشجویان ایران فردا چهارشنبه در دومین مسابقه خود ساعت 16 به وقت محلی به مصاف مغولستان می رود.
سومین دوره رقابت‌های قهرمانی فوتسال دانشجویان آسیا از 27 شهریور لغایت 3 مهرماه در شهر لینگوو(LINGWU) کشور چین برگزار می‌شود.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین