اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۵۲۴۳

به هماهنگی بهتری خواهیم رسید

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران پس از پیروزی پرگل ملی‌پوشان مقابل تاهیتی گفت: این بازی واقعا برای ما ناشناخته بود.
۱۲:۰۰ - ۲۸ شهريور ۱۳۹۶
وانانیوز| سیدمحمد ناظم‌الشریعه در گفت‌وگویی، بعد از پیروزی 16 بر یک دیروز تیم ملی مقابل تاهیتی در مسابقات داخل سالن ترکمنستان گفت: خدا را شکر بازی خوبی بود و همانطور که قبلا گفته بودم تمام تیم‌ها روبروی ایران انگیزه بسیار زیادی دارند.

وی در ادامه گفت: بازی دیروز برای بچه‌های ما ناشناخته بود، ما در نیمه اول کمی اذیت شدیم اما رفته رفته بازیکنان ما به هماهنگی بیشتری رسیدند و در کل از نحوه بازی کردن بازیکنانم راضی هستم.

سرمربی تیم ملی ایران گفت: بازی دیروز تمام شد و انشاءالله خودمان را برای بازی‌های آینده و بازی امروز مقابل اردن آماده کردیم و مطمئنم بازیکنان تیم رفته رفته به آمادگی و هماهنگی کامل‌تری می‌رسند.

ناظم‌ الشریعه در پاسخ به سوالی که جریان بازی نکردن سنگ سفیدی بازیکن تیم ملی چه بوده است، گفت: چیز مهم و خاصی نبوده و عده‌ای دوست دارند که یک مساله کوچک را بزرگ جلوه دهند.

وی افزود: اتفاقاً همانطور که گفتم این موضوع از نظر من و کادر فنی اهمیت چندانی نداشته، خود ما از طریق کمیته فوتسال استعلامی به AFC نمودیم و خواستار پاسخ آنها در رابطه با این بازیکن شدیم. این موضوع چیز عجیب و غریبی نیست که عده‌ای در ایران آنقدر این موضوع را بزرگ جلوه دادند.

وی گفت: واقعا نمی‌دانم چرا عده‌ای دوست دارند این چنین موضوعات کوچکی را بزرگ جلوه داده و تیم ملی را به حاشیه ببرند. من در اینجا به صراحت پاسخ آنها را می‌دهم که از این موضوع ما کاملا اطلاع داشتیم که سنگ سفیدی دو جلسه محروم است. چرا نباید این بازیکن را به همراه خود به ترکمنستان نیاوریم وقتی می‌دانیم بعد از دو بازی می‌توانیم از وی به نحو احسن استفاده کنیم چرا این کار را نکنیم.

وی افزود: سنگ سفیدی بعد از بازی با پرتغال کارت قرمز گرفته بود و ما هم به خوبی این موضوع را می دانستیم و این موضوع را استعلام کردیم، در پاسخ AFC به ما اعلام کرد که دو جلسه در بازی‌های رسمی نمی‌توانیم از این بازیکن استفاده کنیم. البته این موضوع را نه فدراسیون فوتبال و نه AFC از قبل به ما اطلاع داده نداده بودند. خود من و کادر فنی کاملا در جریان این موضوع بودیم.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین