اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۵۲۲
روزهای سختی را سپری می‌کنم و اوضاع روحی خوبی ندارم

آقایی: تنها دل‌خوشی‌ام برد تراکتور مقابل صبا بود‌

بازیکن تیم تراکتورسازی که این روزها با اتمام خدمت سربازی‌اش باید به تیم سابق خود برگردد، می‌گوید که اوضاع روحی چندان خوبی را ندارد.
۰۹:۴۶ - ۳۱ شهريور ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-سعید آقایی که از همان ابتدای فصل ‌زمزمه‌هایی مبنی بر جدایی‌اش از جمع سرخ‌پوشان آذربایجان به گوش می‌رسید قرار است به‌زودی به تیم سابق خود بازگردد.

آقایی که 2 سال پیش و برای گذراندن خدمت مقدس سربازی از گسترش فولاد به تراکتورسازی آمده بود، حال و با اتمام این دوره باید به جمع شاگردان کمالوند افزوده‌ شده و ادامه رقابت‌ها را در این تیم سپری کند.

بازیکن تیم تراکتورسازی که میل و رغبت چندانی را هم برای بازگشت به تیم سابق خود ندارد، علی‌رغم مخالفت باشگاه گسترش فولاد امیدوار است تا بتواند با گرفتن رضایت‌نامه از این تیم تا پایان فصل در تراکتورسازی ماندگار شود.

سعید آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، درباره پایان خدمت سربازی‌اش و عدم صدور رضایت‌نامه از سوی باشگاه گسترش فولاد اظهار داشت: در حال حاضر کاملاً بلاتکلیف هستم. اوضاع روحی چندان خوبی را هم ندارم و در وضعیتی نامعلوم به سر می‌برم، اما امیدوار‌م که بتوانم رضایت نامه‌ام را از باشگاه گسترش فولاد گرفته و حداقل تا پایان این فصل در تراکتورسازی بمانم.

وی افزود: در چند روز گذشته تنها دل‌خوشی‌ام بُرد شیرین تراکتور برابر صبا و عملکرد خوبی که در این دیدار از خود به نمایش گذاشتم بود و با توجه به اوضاع نه چندان خوبی که دارم این موضوع تنها شادی من در این روزهای سخت محسوب می‌شود.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین