اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۴۹۲۸
باشگاه استقلال در صورت فسخ قرارداد با بازیکنان خود باید در کنار رقم قرارداد، غرامت به آنها نیز پرداخت کند.
۱۸:۴۴ - ۲۶ شهريور ۱۳۹۶
وانانیوز|  روزبه وثوق احمدی مسئول کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال در گفت و گویی درباره جلسه با مدیرعامل استقلال و پرونده های این باشگاه گفت: جلسه ای با مدیرعامل استقلال نداشتم و تنها دقایقی با او در فدراسیون فوتبال گفت و گو کردیم. موضوع گفت و گوی ما درباره پرونده خاصی نبود و پیرامون وضعیت کلی استقلال صحبت کردیم و راهنمایی هایی درباره مشکلات این تیم و پرونده بازیکنان خارجی به آنها کردم.

او در ادامه عنوان کرد: استقلالی ها پیش از این وضعیت مالی خود را به فدراسیون فوتبال آسیا گزارش کرده اند و تعداد پرونده های آنها بیش از 5 عدد است و باید با ارائه گزارشی به فدراسیون فوتبال آسیا شرایط خود را مشخص کنند.

وثوق احمدی درباره فسخ قرارداد احتمالی استقلال با رحمتی و جباری عنوان کرد: باشگاه ها باید در قرارداد بازیکنانی که می خواهند با آنها فسخ کنند، این موضوع را پیش بینی کرده باشند و یا با توافق و پذیرش مسئولیت این کار را انجام دهند.

وی در پایان عنوان کرد: اگر این فسخ قرارداد ها موجه باشد، مشکلی نیست اما اگر غیر موجه باشد، باشگاه باید غرامتی را به بازیکنان پرداخت کند. این غرامت بر اساس مدت قرارداد، سن بازیکن، پیشینه و دیگر موارد که در آیین نامه تعریف شده، مشخص می شود.
منبع: ورزش سه
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین