اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۴۸۷
هفته آینده او را به کمیته انضباطی فرا می‌خوانیم

عبداللهی: توضیحات مکانی قانع کننده نباشد، مجازاتش تشدید می‌شود

دبیر کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: اگر توضیحات مکانی قانع کننده نباشد چون تکرار تخلف کرده مجازاتش نسبت به گذشته تشدید خواهد شد.
۱۷:۲۷ - ۳۰ شهريور ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-در خصوص اتفاقات دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و ملوان به ویژه در 15 دقیقه پایانی اظهار داشت: هنوز گزارشی از ناظرین بازی به دست ما نرسیده اما خود ما همه چیز را از طریق تلویزیون دیدیم. واقعا سوشا مکانی رفتارهای زشت و ناپسندی را انجام داد. رفتارهایی که قبلا هم به خاطر آن توسط کمیته انضباطی تنبیه شده بود. مکانی نتوانست رفتارهای خود را کنترل کند و رفتارهای غیرورزشی انجام داد.

وی افزود: در حال حاضر ما منتظر گزارش داور بازی هستیم هرچند که با توجه به فیلم‌هایی که در اختیار داریم بدون گزارش داور هم می‌توانیم تصمیم‌گیری کنیم. هفته آینده مکانی را به کمیته انضباطی دعوت خواهیم کرد تا ببینیم دلیل این رفتارهای وی چیست و چرا نمی‌تواند خودش را کنترل کند.

دبیر کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تصریح کرد: با توجه به اینکه مدت زمان زیادی از اتفاقات رخ داده شده بین وی و عمران زاده در هفته پایانی لیگ چهاردهم نمی‌گذرد، اگر توضیحات مکانی قانع کننده نباشد چون تکرار تخلف کرده است مجازاتش نسبت به قبل تشدید خواهد شد.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین