اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۴۷۶۹

تا کنون در زندگی خود چنین چیزی ندیده بودم

سرمربی تیم فوتبال باشگاه اتلتیکومادرید اسپانیا در نشست خبری خود گفت: واندا متروپولیتانو بی نظیر است، من تمام عمرم را به خاطر دارم، تا کنون در زندگی خود چنین چیزی ندیده بودم.
۱۱:۰۰ - ۲۶ شهريور ۱۳۹۶
وانانیوز| دیگو سیمئونه سرمربی تیم فوتبال اتلتیکومادرید اسپانیا تصریح کرد: در یک بازی سخت به پیروزی رسیدیم، از مردانم ممنونم که در اولین بازی رسمی در واندا متروپولیتانو به پیروزی رسیده و یک هدیه تاریخی به هواداران تقدیم کردند.

وی ادامه داد: گریژمان ستاره تیم من است و من به تعداد بازیکنان تیم خود، ستاره دارم. او فوق العاده است و همه بازیکنان من فوق العاده هستند. ما یک تیم هستیم و برای رسیدن به هدف خود حتی یک قدم هم عقب نشینی نخواهیم کرد. اتلتیکومادرید یک مدعی جدی است و برای رسیدن به قهرمانی تلاش می‌کند.

سیمئونه درباره تلاش مقامات مادریدی برای برگزاری هر چه بهتر این بازی گفت: واقعا باید از مقامات تشکر کرد، شهردار مادرید تلاش زیادی کرد تا این بازی طبق تاریخ اعلام شده ددر واندا برگزار شود، پادشاه اسپانیا از لحاظ مالی به ما کمک کرد و نمی‌شود این چیزها را نادیده گرفت، فوتبال امروز یک صنعت است و فقط در داخل زمین خلاصه نمی‌شود. هواداران ما باید بدانند که اتوبوس‌رانی مادرید و شبکه مترو نیز در قهرمانی ما موثر خواهند بود.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین