اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۴۳۷۵

مهم ترین مسابقه ایران فردا مقابل ژاپن است

بازیکن تیم ملی والیبال ایران گفت: مهمترین مسابقه ایران در جام قهرمانان جهان فرداست و در صورت شکست ژاپن شانس کسب نخستین مدال جهانی را داریم.
۱۶:۴۰ - ۲۴ شهريور ۱۳۹۶
وانانیوز| به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، سامان فائزی پس از دیدار ایران و برزیل افزود: بازیکنان تیم ایران بعد از دو بازی سنگین مقابل ایتالیا و آمریکا از لحاظ بدنی کمی تحلیل رفتند و نتوانستند مقابل برزیل عملکرد خوبی داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه تیم ایران از لحاظ روحی و روانی مقابل برزیل همانند بازی برابر ایتالیا و آمریکا بود، گفت: مسابقه با برزیل کار آسانی نیست و ویژگی این رشته ورزشی افت و خیز تیم هاست.
مدافع میانی تیم ملی والیبال گفت: به نظر من مهم ترین بازی این تورنمنت فردا هست. چون با پیروزی مقابل ژاپن می شود گفت دیگر مشکلی با فرانسه نداریم، حتی اگر در بازی پنجم مقابل فرانسه مغلوب شویم، با پیروزی برابر ژاپن شانس کسب مدال داریم.
وی تاکید کرد: در دو سال اخیر هر موقع با تیم ملی والیبال ایران برابر ژاپن صف آرایی کردیم، فاتح میدان بودیم و امیدوارم فردا با یک طرز فکر بهتر و آمادگی بیشتر مقابل ژاپن به میدان رویم و بتوانیم پیروز از زمین مسابقه خارج شویم.
تیم ملی والیبال ایران در سومین دیدار خود در جام قهرمانان جهان سه بر صفر مغلوب برزیل قهرمان المپیک 2016 ریو شد.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین