اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۴۳۴۳

والیبالیست‌های ایران دوباره اعتماد به نفس گرفته‌اند

کارشناس والیبال ایران گفت: ملی پوشان ایران در دیدار مقابل برزیل از ابتدا به فکر آخر بازی و پیروزی بر حریف بودند.
۱۳:۲۹ - ۲۴ شهريور ۱۳۹۶
وانانیوز| ناصر شهنازی در مورد عملکرد تیم ملی والیبال ایران در رقابت‌های جام قهرمانان بزرگ جهان، اظهار داشت: کسب دو پیروزی بزرگ برابر تیم‌های آمریکا و ایتالیا، این احساس را به ما داد که تیم ملی به روزهای خوب گذشته برگشته است و ملی‌پوشان اعتماد به نفس گرفته‌اند. بازیکنان ایران مقابل ایتالیا و آمریکا بسیار پرتلاش و جنگنده ظاهر شدند.

وی ادامه داد:‌در بازی امروز برابر برزیل بازیکنان قبل از اینکه به بازی فکر کنند به پیروزی در آخر مسابقه می‌اندیشیدند. به جای اینکه با تمرکز کافی برنامه‌های کادر فنی را لحظه به لحظه اجرا کنند به فکر آخر بازی بودند و همین موضوع باعث شد تا وقتی 5 امتیاز از حریف جلو بودیم نتوانیم نتیجه را حفظ کنیم.

کارشناس والیبال ایران خاطرنشان کرد: نباید از بازی بسیار خوب برزیلی‌ها غافل شد. آنها برای هر لحظه از مسابقه برنامه داشتند و از توپ‌های برگشتی نهایت بهره را بردند. متاسفانه تعویض‌های ایران هم چندان مؤثر واقع نشد چرا که برزیل در حمله واقعا کم‌نقص بود. آنها اگر خطای زیادی هم داشتند در بخش سرویس بود چرا که می‌دانستند باید خیلی خوب سرویس بزنند تا توپ‌ها به سعید معروف نرسد. برزیل تیم کاملی بود و توانست در این بازی به پیروزی برسد.

شهنازی در خصوص بازی فردای ایران برابر ژاپن، عنوان کرد: برخلاف عقیده خیلی‌ها باید بگویم بازی با ژاپن اصلا ساده نخواهد بود. ژاپنی‌ها به دنبال پیروزی در ایران هستند و اگر با تمرکز بالا و تمام توان مقابل این تیم قرار نگیریم به مشکل خواهیم خورد. ملی‌پوشان ایران با عملکرد خوب خود نباید اجازه خودنمایی به حریف بدهند. باید از ژاپن امتیاز کامل بگیریم تا در روز آخر با تعداد برد مساوی و امتیاز کمتر، سکو را از دست ندهیم.

وی با اشاره به بازی آخر ایران برابر فرانسه، گفت: ایران تاکنون نتوانسته فرانسه را شکست دهد. با وجود اینکه فرانسوی‌ها ستاره خود یعنی نگاپت را در اختیار ندارند اما باز هم تیمی قدرتمند به شمار می‌روند. تیم ایران باید امتیاز به امتیاز برنامه‌ریزی کند چراکه در غیر این صورت به مشکل خواهد خورد. موضوع جنگندگی بازیکنان بسیار مهم است چرا که با اتکا به این موضوع ایران می‌تواند به اولین مدال جهانی خود دست پیدا کند و فکر می‌کنم شایسته کسب آن هم هستیم.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین