اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۴۲۵۸

حاشیه دیدار سپیدرود و صنعت نفت آبادان/ شعار علیه مسئولین استان

هواداران تیم فوتبال سپیدرود رشت پیش از آغاز دیدار تیم‌شان برابر صنعت نفت آبادان شعارهایی علیه مسئولان استانی سردادند.
۱۹:۳۶ - ۲۳ شهريور ۱۳۹۶
وانانیوز| حاشیه دیدار سپیدرود و صنعت نفت آبادان/ شعار علیه مسئولین استان دیدار تیم‌های فوتبال سپید رود رشت و صنعت نفت آبادان قرار بود از ساعت 18:45 در ورزشگاه شهید عضدی رشت آغاز شود، اما این مسابقه دو دقیقه زودتر از زمان تعیین شده شروع شد.

* این مسابقه کم تماشاگرترین بازی سه فصل اخیر برای سپید رود بود و تا زمان شروع مسابقه تنها حدود 3 هزار نفر خود را به ورزشگاه شهید عضدی رساندند.

* هواداران سپیدرود که از نحوه حمایت مسئولان استانی بسیار گله داشتند پیش از شروع مسابقه شعارهایی از جمله «مسئولان بی‌غیرت، حمایت حمایت» و « مسئولان گیلان همه در خوابن، تیم ما رشتی‌ها رو دوست ندارند» و « بی‌غیرت‌ها حیا کنید، شهر ما رو رها کنید» سر دادند. 

* حدود 50 هوادار نفت آبادان هم خود را به ورزشگاه رساندند و تا از تیم محبوب خود حمایت کنند.

* برخی از هواداران هم برای لحظاتی بر علیه شورای شهر رشت شعارهایی سردادند.

* در دقیقه 9 مسابقه سه ردیف از 5 ردیف پروژکتورهای ورزشگاه روشن شد تا بازی زیر نور برگزار شود.

* در دقیقه 6 مسابقه نزهتی بازهم برای تیمش پنالتی گرفت. این سومین پنالتی بود که نزهتی در لیگ برتر برای سپیدرود گرفت. ضمن اینکه او  یک پنالتی هم در جام حذفی مقابل ملوان گرفته بود.

* در دقیقه 9 یک موقعیت مشکوک به پنالتی بر روی لوسیانو پریرا رخ داد که مسعود مرادی، ناظر داوری اعتقاد داشت این صحنه پنالتی نبود و تصمیم داور درست بود. بعد از عدم اعلام پنالتی برای نفت، کادر فنی این تیم برای هر صحنه به تصمیمات دارو اعتراض می‌کنند.

انتهای پیام/ر
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین