اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۳۹۷۹

بانوان ایران باز هم اولین ها را در ورزش به ارمغان می آورند

معاون امور بانوان وزارت ورزش گفت: گزارش فدراسیون‌ها حاکی از این است ایران شرایط مناسبی برای حضور در بازی‌های داخل سالن آسیا دارد.
۱۹:۴۰ - ۲۱ شهريور ۱۳۹۶
وانانیوز| فریبا محمدیان در گفت‌وگو با پایگاه خبری وزارت ورزش گفت:بانوان کاروان ورزشی ایران در بازی های داخل سالن آسیا همچون رویدادهای گذشته در دولت تدبیر و امید؛ اتفاقاتی را برای نخستین بار خلق خواهند کرد.بانوان ایران در 13 رشته بازی های آسیایی داخل سالن آسیا حضور خواهند داشت که 30درصد کاروان ایران را شامل می شوند. نسبت به دوره قبل، هم تعداد تیم های بانوان و هم رشته های ورزشی ویژه بانوان بیشتر شده است.

وی افزود: بر اساس گزارش روسای فدراسیون های شرکت کننده در بازیهای داخل سالن آسیا و نقطه نظرات فنی آنها، امیدواریم در این دوره از مسابقات مثل خیلی از رویدادهای که در دولت تدبیر و امید رخ داد، بانوان ایرانی نخستین های متعددی را خلق و افتخارات ارزشمندی را برای کشورمان کسب کنند.گزارش های فدراسیون های ورزشی و بررسی های کارشناسی ما حاکی از آن است که شرایط کاروان ایران برای شرکت در این رویداد و پس از آن بازی های آسیایی 2018 جاکارتا بسیار مناسب است.

محمدیان خاطرنشان کرد: برخی از رشته های ورزشی بانوان، به دلیل تاکید مقام عالی وزارت و سیاست توسعه ای ورزش بانوان مجوز حضور در بازی های داخل سالن آسیا را پیدا کردند تا این حضور تجربه مناسبی برای بقیه رویدادها از جمله بازی های آسیایی جاکارتا 2018 باشد.

معاون امور بانوان وزارت ورزش درباره شانس کسب مدال، عنوان کرد: در برخی از رشته های رزمی و توپی امید زیادی به کسب مدال داریم. حضور بسکتبال سه نفره هم که بعد از کسب مجوز حجاب بانوان کشورهای اسلامی برای رویدادهای بین المللی تایید شد، اولین محسوب می شود که به حضور خوب و موفق این رشته نیز امیدواریم.در رشته های فوتسال، شطرنج، موی تای، تکواندو،کشتی آلیش هم بر اساس گزارش هایی که دریافت کردیم شرایط خوبی برای افتخار آفرینی داریم.

وی درباره شرایط بانوان، گفت: نسبت به آینده ورزش بانوان در چهارسال پیش رو خوشبین هستم. تردید ندارم در رویدادهای مهم پیش رو، گام های خوبی با همراهی فدراسیون های ورزشی برمی داریم و نتایج بسیار خوبی در بخش ورزش بانوان به دست خواهیم آورد.فدراسیون ها در مطالعات فنی خود به این نتیجه مهم رسیده اند که هزینه کردن برای حوزه بانوان منطقی و فنی است و ارزش افزوده بسیار زیادی دارد و در ارتقا جایگاه فدراسیونها موثر است.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین