اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۳۸۵۳

بسکتبال 3 نفره مردان شانسی برای حضور در بازی‌های ترکمنستان ندارد

سرپرست کاروان ایران در بازی‌های داخل سالن آسیا گفت: بسکتبال 3 نفره مردان دیگر نمی‌تواند در بازی‌های ترکمنستان حضور پیدا کند.
۰۵:۱۹ - ۲۱ شهريور ۱۳۹۶
وانانیوز|  پنجمین دوره بازی‌های داخل سالن آسیا از 26 شهریورماه به میزبانی عشق‌آباد ترکمنستان آغاز می‌شود که کاروان ورزشی ایران با 211 ورزشکار در این بازی‌ها حضور دارد.

نکته جالب توجه انصراف تیم بسکتبال 3 نفره مردان از این بازی‌هاست. در حالی که تیم ملی ایران در قرعه‌کشی بازی‌های داخل سالن آسیا حضور داشت، اما در زمان اعلام برنامه مسابقات در سایت بازی‌ها خبری از ایران نبود. مسئولان فدراسیون نیز اعلام کرده بودند به دلیل حضور برخی از بازیکنان در جام باشگاه‌های آسیا درخواست تغییر نام برای بازی‌های داخل سالن آسیا داشتند که این موضوع با موافقت مسئولان برگزارکننده بازی‌های عشق‌آباد مواجه نشد.

البته روز گذشته رئیس و دبیر فدراسیون بسکتبال در مصاحبه‌های مختلف اعلام کردند از اصغر رحیمی سرپرست کاروان ایران در بازی‌های داخل سالن خواسته‌اند تا رایزنی لازم را برای حضور ایران انجام دهد.

رحیمی در این باره به فارس گفت: این امکان وجود ندارد و بسکتبال 3 نفره مردان نمی‌تواند در مسابقات شرکت کند. تنها تیم بسکتبال بانوان در مسابقات حضور خواهد داشت.

انتهای پیام/
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین