اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۳۸۴۶

تلاش کردیم از نظر روحی و جسمانی توانایی بازیکنان را بالا ببریم

سرمربی تیم بسکتبال بانوان 3 نفره ایران گفت: تلاش ما این بود توانایی بازیکنان را از نظر روحی و جسمی بالا ببریم و امیدوارم که آنها در ترکمنستان بدرخشند.
۰۴:۳۷ - ۲۱ شهريور ۱۳۹۶
وانانیوز| افسانه حسن‌نایبی در گفت‌وگویی، درباره شرایط ملی‌پوشان ایران برای حضور در بازی‌های داخل سالن آسیا گفت: ما تا الان 3 اردو داشتیم و اردوی چهارم نیز از امروز (سه‌شنبه) آغاز می‌شود. تلاش کردیم از نظر بدنی و روحی توانایی بازیکنان را بالا ببریم اما همه چیز به شرایط مسابقه و تیم‌های شرکت‌کننده دارد.

وی درباره حریفان ایران، اظهار داشت: با افغانستان و چین‌تایپه همگروه هستیم؛ افغانستان برای نخستین بار شرکت می‌کند و مانند ما رزومه‌ای ندارد. این تیم ناشناخته است. چین تایپه تیم چهارم آسیاست و بازیکنان این تیم سرعت خوبی دارند. 3 بازیکن تایپه 16، 24 و 27 سال و نسبت به ما جوان هستند.

حسن‌نایبی افزود: اگر نتیجه بگیریم و در گروه D اول و یا دوم شویم باید با گروه B رقابت کنیم که ممکن است حریفان‌مان ترکمنستان و یا سوریه باشند. ترکمنستان ماه قبل در فرانسه اردو داشته و در مسابقات باکو شرکت کرده است در حالی که ما نخستین رقابت خود را تجربه می‌کنیم.

سرمربی تیم ملی بسکتبال 3 نفره ایران در پایان گفت: بازیکنان اعزامی ما در بسکتبال 5 نفره با تجربه هستند اما اینکه بتوانند در بسکتبال 3 نفره و در بازی‌های عشق‌آباد خودی نشان دهند بستگی به شرایط دارد؛ امیدوارم خوش بدرخشند.

به گزارش فارس، تیم ملی بسکتبال 3 نفره ایران برای حضور در بازی‌های کشورهای اسلامی پنجشنبه صبح راهی عشق‌آباد خواهد شد. دلارام وکیلی، آیرین آرتونیان، گلاره کاکاوندپور و روژانا محمودی بانوان اعزامی به این بازی‌ها هستند.

پنجمین دوره بازی‌های کشورهای اسلامی از 26 شهریورماه آغاز می‌شود و کاروان ورزشی ایران با 211 ورزشکار در این بازی‌ها شرکت می‌کند.

انتهای پیام/
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین