اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۳۸۳۲

ناظم الشریعه: باید برای فوتسال بها و ارزش قائل شویم

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: باید به فوتسال بها و ارزش قائل شویم وچنین مراسمی باید برای این رشته همواره برگزار شود.
۲۲:۴۰ - ۲۰ شهريور ۱۳۹۶
وانانیوز| محمد ناظم الشریعه در حاشیه مراسم بدرقه تیم ملی فوتسال به بازی‌های داخل سالن گفت: باید به فوتسال بها و ارزش قائل شویم و هرچه مراسمی اینچنینی برای فوتسال بیشتر شود بهتر است.

وی گفت: لیگ پرفشاری داریم و سعی کرده‌ایم و بهترین های لیگ را دعوت کنیم و سه اردوی یک روزه داشتیم. سعی می‌کنیم بهترین نتیجه را بگیریم و امیدوارم بازیکنان ما در جهان و آسیا بدرخشند.

ناظم الشریعه در مورد اینکه تیم ملی می تواند از گروهش صعود کند، گفت: انتظار از ایران بالاست اما ببینید تایلند با آرژانتین قهرمان جهان بازی دوستانه انجام می‌دهد و در گروه ما هائیتی که تیمی ناشناخته است حضور دارد و اردن و قرقیزستان سه تیم با سه سبک متفاوت. با توجه به اینکه تایلند و ژاپن در یک گروه قرار گرفته‌اند در مرحله حذفی ما به یکی از این دو تیم برمی‌خوریم. 

سرمربی تیم ملی در مورد اهدای یک سکه به برترین‌های فوتسال گفت: یک سکه دادن و می‌دانم باید شرایط بهتر از این باشد اما همین که بالاخره  انتخاب برترین‌ها آغاز شده خوب است و من هم قبول دارم ایرادهایی داریم اما آغاز برترین های فوتسال را به فال نیک می‌گیریم.

سرمربی تیم ملی فوتسال در مورد اینکه برگزاری این مراسم تقریبا تشریفاتی و تبلیغاتی بود زیرا ۱۱ هفته از لیگ این فصل گذشته که مراسم برترین‌های فصل گذشته برگزار شده گفت: بله من هم قبول دارم که باید مراسم برترین‌های فوتسال زودتر برگزار می شد و مثل مراسم برترین‌های فوتبال می شد اما باید سرآغاز این اتفاق را به فال نیک گرفت.من دخل و تصرفی در این مراسم نداشته‌ام و همین که جمعی فوتسالی دور هم بودند خوب است و فدراسیون هم خودش را موظف می‌کند که بیشتر به فوتسال بها بدهد.

وی در پایان تصریح کرد: خوشبختانه آقای کفاشیان کارها را به خوبی مدیریت می‌کند و الان می‌بینیم که البسه تیم ملی فوتسال با تیم ملی بزرگسالان یک نوع شده است. انتظارات ما زیاد نبود اما انتظار داشتیم همین اندازه هم انجام شود. باید به این سمت برویم تا بتوانیم پیشرفت کنیم. قطعا در این راه شرایط هم بهتر می‌شود. الان می‌بینیم که در رده‌های پایه هم به خوبی کار می‌شود.

انتهای پیام/
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین