اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۳۷۰۷

در اردو آب هم برای خوردن نداشتیم

ملی‌پوش روئینگ بانوان ایران گفت: ما مشکلات زیادی در اردوها داشتیم با این شرایط همه ساختند و نتایج خوبی در مسابقات قهرمانی آسیا گرفتیم.
۱۰:۴۱ - ۲۰ شهريور ۱۳۹۶
وانانیوز| مریم امیدی پارسا در گفت‌وگویی، درباره کسب 3 مدال در مسابقات روئینگ قهرمانی آسیا اظهار داشت: ما از آذرماه در اردو بودیم و زیر نظر بهناز مرادخانی کار می‌کردیم. از خرداد ماه جیوگا به ایران آمد. او زحمات زیادی برای ما کشید و حتی همیشه قایق‌های ما را تنظیم می‌کرد. تمریناتی که می‌داد براساس علم روز بود به طوری که همه ورزشکاران پیشرفت کردند و آسیب‌دیده هم نداشتیم.

وی افزود: امسال قوی مقابل حریفان حاضر شدیم. در ابهر رکوردهای خوبی داشتیم و جیوگا نیز پیش‌بینی می‌کرد ما بتوانیم مدال‌های زیادی کسب کنیم. به ما می‌گفت اگر بجنگیم طلا می‌گیریم. در ابهر واقعا امکانات کمی داشتیم؛ آب گرم برای دوش گرفتن نداشتیم و گاهی اوقات که آب قطع می‌شد حتی برای خوردن هم آب نداشتیم. با این شرایط در مسابقات قهرمانی آسیا نتایج خوبی گرفتیم.

ملی‌پوش روئینگ بانوان ایران درباره برنامه‌اش برای بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا، خاطرنشان کرد: اگر جیوگا بماند می‌توانیم نتایج خوبی بگیریم. مدال‌هایی که کسب کردیم برایمان انگیزه است. اگر همین مربی بماند روئینگ ایران به سطح بالایی می‌رسد.

امیدی‌پارسا در پایان با اشاره به مشکلاتی که در قایقرانی وجود دارد، تصریح کرد: از نظر مالی رسیدگی‌ها به این رشته کم است. ما همه مکمل‌ها را خودمان تهیه می‌کنیم و حقوقی که می‌گیریم ناچیز است اما بازیکنان با این شرایط ساختند. اگر رسیدگی شود مدال‌های بیشتری می‌گیریم.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین