اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۳۳۸۸

پنج پیروزی و یک شکست برای احمدی/تلاش سعید برای رسیدن به برنز لایپزیک

سعید احمدی کاراته کای وزن منهای 67 کیلوگرم ایران در مرحله نیمه نهایی ششمین دوره مسابقات کاراته وان؛ بازی را به نماینده ژاپن واگذار کرد و برای رسیدن به مدال برنز تلاش خواهد کرد.
۱۰:۲۵ - ۱۸ شهريور ۱۳۹۶
وانانیوز| ششمین مرحله مسابقات لیگ جهانی کاراته وان در حالی از روز جمعه به میزبانی شهر لایپزیک آلمان آغاز شده است که روز گذشته(جمعه) در نخستین روز از این مسابقات سعید احمدی در وزن 67_ کیلوگرم به مصاف حریفان خود رفت.
احمدی ابتدا به مصاف نماینده شیلی رفت و حریف خود را با نتیجه 2 بر صفر شکست داد.
وی در دومین مبارزه به مصاف لوگزامبورگ رفت و پس از نتیجه تساوی صفر برصفر در وقت قانونی در هانتی برنده شد.
احمدی در سومین مبارزه خود نماینده قزاقستان رو با نتیجه 4 بر 3 شکست داد و در چهارمین بازی نماینده ترکیه را با نتیجه 8 بر صفر شکست داد.
وی در ادامه این رقابت ها با گارین ماروین دارنده نشان طلای امیدهای جهان در سال 2013 مبارزه کرد و حریف خود را با نتیجه 10 بر 5 شکست داد و به نیمه نهایی راه یافت.
احمدی در نیمه نهایی بازی را با نتیجه 4 بر صفر به حریف ژاپنی واگذار کرد.
وی برای رسیدن به مدال برنز روز یک شنبه به روی تاتامی خواهد رفت.
لازم به یادآوری است، امیرمهدی زاده نیز در وزن 60 _ کیلوگرم روز یک شنبه به روی تاتامی خواهد رفت. وی نیز در نیمه نهایی مقابل حریف برزیلی بازی را واگذار کرد.
این دوره از رقابت ها در حالی به میزبانی آلمان پیگیری می شود که تعدادی از کاراته کاهای مردان و بانوان ایرانی به هزینه شخصی راهی این مسابقات شده اند.
با توجه به اینکه هنوز در بخش بزرگسالان ترکیب تیم ملی مردان و بانوان مشخص نشده است کاراته کاهای ایرانی با هزینه شخصی راهی مسابقات کاراته وان شده اند.
انتهای پیام/ر
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین