اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۳۲۸
شرایط ملوان در جام حذفی ویژه است
سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی معتقد است که تیمش به دلیل سابقه‌ای که در جام حذفی دارد، شرایطش هم در این رقابت‌ها ویژه است.
۱۴:۴۵ - ۲۸ شهريور ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-حمید استیلی که در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی حاضر شده بود، اظهار داشت: ابتدا بابت تأخیرم برای حضور در نشست خبری بازی قبلی عذرخواهی می‌کنم و امروز هم کمی با تأخیر رسیدم. بازیکنان ما هنوز در راه هستند و به همین دلیل کمی تأخیر داشتم اما وقتی دیدم دیر می‌رسم با ماشین شخصی به تهران آمدم تا سر وقت در خدمت رسانه‌ها باشم. همچنین جا دارد از دوست و همبازی سابقم، اسطوره فوتبال استان گیلان، مرحوم سیروس قایقران هم یادی کنم.

وی ادامه داد: قایقران یک بازیکن ویژه بود که چند فینال جام حذفی را با ملوان و پرسپولیس تجربه کرد و او همیشه در یادها باقی می‌ماند. تیم ما هم در جام حذفی شرایط ویژه‌ای دارد، چون بیشترین جامی که کسب کرده در این رقابت‌ها بوده و دیدار مقابل پرسپولیس هم یک فینال زودرس است.

سرمربی ملوان افزود: بازیکنان ما برای این بازی آماده و سرحال هستند و آنالیز خیلی خوبی از پرسپولیس داشته‌ایم. امیدوارم در بازی فردا از حمایت هواداران خود برخوردار باشیم. هواداران ملوان با این تیم زندگی می‌کنند و امیدوارم که با کسب نتیجه خوب در این بازی بتوانیم خواسته‌های آنان را برآورده کرده و شرمنده‌شان نشویم. اگر قسمت باشد از این مرحله صعود می‌کنیم، اگر نه هم که هیچ چیز برای ما تمام نمی‌شود.

استیلی با تاکید بر اینکه پرسپولیس تیم بزرگی است، یادآور شد: در اینکه پرسپولیس تحت هر شرایطی تیمی بسیار خطرناک و قابل احترام است، شکی نیست. آنها از مربی بزرگ و با شخصیتی برخوردار هستند که سال‌ها با تیم ملی ایران نتایچ خوبی گرفت. من برای پرسپولیس و هوادارانش در ادامه مسابقات لیگ آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم این تیم به شرایط خوبش برگردد.

وی گفت: ما برای بازی فردا هیچ بازیکن مصدوم و محرومی نداریم و با تمام قوا به مصاف پرسپولیس می‌رویم هر چند دیروز به خاطر باران شدیدی که در انزلی بارید نتوانستیم آن طور که باید تمرین کنیم.

سرمربی ملوان در واکنش به این موضوع که باخت پرسپولیس مقابل ملوان شاید منجر به برکناری برانکو شود، خاطرنشان کرد: در مورد تیمم باید بگویم که ما در چند بازی اخیر خود در جام حذفی و لیگ مهمان بودیم و بازی‌ها نیز هر 4 روز یک بار برگزار می‌شود. در چنین شرایطی واقعا سخت است که تیم را آماده نگه داریم. به هر حال قرعه در جام حذفی به نفع ما رقم نخورد اما امیدوارم در بازی فردا اسیر اشتباهات نشویم و نتیجه بازی را نیز عملکرد فنی دو تیم تعیین کنند نه اتفاقات و هر تیمی که مستحق برد است، برنده از میدان خارج شود.

استیلی در واکنش به این مسئله که‌ آیا تیمش توان شکست دادن پرسپولیس را دارد یا خیر عنوان کرد: ما به تهران‌ آمده‌ایم تا دست پر به انزلی برگردیم. دنبال این هستیم که در کنار بازی خوب نتیجه لازم را نیز کسب کنیم. ملوان نماینده 3 استان شمالی کشور است. استان‌های مازندران، گیلان و مازندران که قطعا از حمایت‌های هواداران این استان‌ها نیز برخوردار خواهیم بود.

وی در خصوص اینکه با توجه به اشتباهات داوری اخیری که علیه پرسپولیس رخ می‌دهد ممکن است در بازی فردا داوران بخواهند این اشتباهات خود را جبران کنند، گفت: من امیدوارم در بازی فردا از داور باتجربه‌ای استفاده شود. به هر حال شرایط طوری است که اشتباهات داوری منجر به شکست یک تیم شود و من امیدوارم که در بازی فردا اشتباهات داوری طوری نباشد که منجر به شکست یک تیم شود. شرایط فوتبال ما طوری شده که داوران به خاطر یک اشتباه شدیدا تحت فشار قرار می‌گیرند، اگر چه قبول دارم در بازی پرسپولیس اشتباه بزرگی کرد و نقش زیادی در باخت پرسپولیس داشت اما نباید اینطور باشد که داوران را به خاطر یک اشتباه به شدت بکوبیم و تحت فشار قرار دهیم.

سرمربی ملوان ادامه داد: نمونه رفتاری که با فغانی شد، همین است. او در فینال جام ملت‌های آسیا سوت زد اما بعد از بازی تراکتورسازی و نفت آن قدر تحت فشار قرار گرفت که بعد از آن در قضاوت‌هایش اشتباهاتی را مرتکب شد که برای خودش هم قابل هضم نبود. در کل معتقدم که داوران هم حق اشتباه دارند و نباید آنها را به خاطر یک اشتباه تحت فشار بگذاریم بلکه باید به او فرصت دهیم اشتباه خود را جبران کند، مخصوصا داورانی که بازی‌های بزرگی را سوت می‌زنند و زیر ذره‌بین هستند و اگر آرامش نداشته باشند، نمی‌توانند به خوبی قضاوت کنند.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری