اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۳۲۶۰

برخی دور میز و منقل! نشسته و حاشیه درست می‌کنند

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری گفت: برخی افراد دور میز و منقل! نشسته و مسائلی را مطرح می‌کنند که نهایت کم عقلی است.
۰۴:۱۱ - ۱۷ شهريور ۱۳۹۶
وانانیوز| خسرو قمری در گفت‌وگویی، درمورد شرایط ملی‌پوشان برای حضور در بازی‌های داخل سالن ترکمنستان اظهار داشت: ما در این مسابقات در ۵ رشته شرکت می‌کنیم و در حال حاضر بچه‌ها در اردوی مشهد به‌‌سر می‌برند. ۵ خانم و ۲ آقا به رقابت‌ها اعزام می‌شوند و با توجه به اردوها و زحماتی که بچه‌ها کشیدند امیدوارم بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم.

* پیش بینی سه مدال در ترکمنستان کرده‌ایم

وی در پاسخ به این سؤال مبنی بر اینکه پیش‌بینی‌تان از مسابقات چه خواهد بود، گفت: ما چیزی که به کمیته ملی المپیک اعلام کردیم این بود که یک طلا یا دو نقره یا برنز می‌توانیم کسبی کنیم. در تیم اسپرینت امید زیادی به طلا داریم. بچه‌ها خیلی خوب با هم هماهنگ شدند البته اگر استرالیا و نیوزیلند بیایند کارمان سخت خواهد شد چون آنها در سطح المپیک و جهانی عناوین دارند.

قمری در مورد عملکرد جمشیدیان در مسابقات جهانی عنوان کرد: این نتایج اتفاق خوبی در دوچرخه‌سواری رقم می‌زند. ما در بانوان هم برای اولین بار پرتو آذر توانست سوم شود و در بخش کوهستان فراز شکری هم نتیجه خوبی گرفت. جمشیدیان هم یکی از ملی‌پوشان جوان ما است که جا برای رشد زیاد دارد. ما هم تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که او شرایط بهتری را داشته باشد.

* دور میز و منقل نشسته و به فکر حاشیه سازی هستند

رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری در مورد مسائلی که در مورد او مبنی بر اینکه تخلفاتی صورت گرفته و قرار است از سمتش استعفا دهد، گفت: کسانی که این صحبت‌ها را مطرح می‌کنند وضعیت‌شان مشخص است. افرادی که در انتخابات شکست خوردند این مسائل را مطرح می‌کنند. جامعه دوچرخه‌سواری مدت‌هاست که آنها را شناخته است. این مسائل درنهایت کم‌عقلی مطرح می‌شود. یکسری از افراد که بحمدالله از مجموعه ما خارج شدند و پاک‌سازی صورت گرفت دور میز و منقل نشسته‌اند و حاشیه درست می‌کنند. گفته‌اند وزارتخانه با استعفای من موافق است اما این موضوع نمی‌دانم چطور از سوی آنها عنوان می‌شود. همه دنبال آرامش هستند تا نتایج خوبی در دوچرخه‌سواری رقم بخورد اما افرادی فقط حاشیه ایجاد می‌کنند و نمی‌دانیم دنبال چه چیزی هستند.

قمری در مورد اتفاقی که برای تیم پیشگامان در چین افتاد و به دلیل داشتن دارو آنها را در فرودگاه نگه داشته بودند، گفت: هر کشوری برای خودش قانون دارد، چین هم داشتن دارو همراه ورزشکاران را جرم اعلام می‌کند. این مسئله‌ای نیست که بخواهیم برای آن حاشیه درست کنیم. در کشور خود ما هم اگر خانمی بدون حجاب بیاید یا فردی مشروبات الکی داشته باشد به مشکل می‌خورد.

وی تأکید کرد: اگر زبان باز کنم برخی افراد که در گذشته در دوچرخه‌سواری سمت هم داشته‌اند نمی‌توانند به منزل خود بروند، اگر سعی کنند که با آبروی افراد بازی کنند به آنها نشان می‌دهم که چه مسائلی وجود دارد، کاری نکنند که مسائل اخلاقی آنها را باز کنم.

* هیات‌ها رای دادند تا کار نکنم به جواب حاشیه سازان را بدهم

رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری در مورد اینکه آیا فکر نمی‌کنید سکوت شما باعث ایجاد این حواشی در چند ماه گذشته شده است، عنوان کرد: هیأت‌ها به من رأی دادند که کار کنم نه اینکه بخواهم جواب هر کسی را بدهم و وقتم را برای حواشی بگذارم. من باید برای رده‌های پایه، قهرمانان ملی و کارهای زیربنایی وقت بگذارم.

قمری در مورد اینکه گفته شده چند نفر از کارکنان فدراسیون به دلیل گرفتن حق و حقوق خود شکایت کرده‌اند، گفت: ۷ نفر از کارمندان ما با توجه به قانون وزارت ورزش مبنی بر عدم استفاده از نیروهای بازنشسته از فدراسیون جدا شدند. یک نفر از آنها گزارش دروغی داده بود و می‌خواست مبلغ اضافه بگیرد که من متوجه شدم، حالا همان فرد رفته و شکایت کرده است. طبق قانون باید حدود ۸-۷ میلیون به او بدهیم و در حال حاضر منتظر رأی وزارت کار هستیم و این چیزی نیست که بخواهیم فدراسیون را درگیرش کنیم.

قمری در مورد اینکه گفته می‌شود او برای گرفتن رأی در مجمع به هیأت‌ها پول داده بود، گفت: ما اگر پول داشتیم که وضع‌مان این نبود، افرادی بودند که ۱۵-۱۰ سکه به هیأت‌ها پیشنهاد دادند اما دیدیم که یکی ـ دو رأی بیشتر نداشتند. این صحبت‌ها دردی از دوچرخه‌سواری ایران دوا نمی‌کند و کسانی که احساس می‌کنند با مطرح کردن این مسائل می‌توانند قدمی بردارند، سخت در اشتباه هستند.

* عسگری از اول هم نامش برای ترکمنستان رد نشده بود

وی در پاسخ به این سؤال که وضعیت حسین عسگری سرمربی تیم ملی چگونه خواهد شد، اظهار داشت: عسگری برای ادامه همکاری مبلغی را به ما پیشنهاد داده که روی آن اختلاف نظر داریم. ما به او اعلام کردیم اگر دوست دارد می‌تواند با مبلغی که در نظر گرفته بودیم همکاری کند و در غیر این‌صورت تصمیم دیگری بگیرد که تاکنون به ما پاسخ نداده است.

رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری در مورد اینکه گفته می‌شود نام عسگری از بازی‌های داخل سالن حذف شده است، بیان داشت: با توجه به اینکه او تنها یک شاگرد در داخل سالن دارد از ابتدا هم قرار نبود به ترکمنستان برود و نام او رد نشده بود که بخواهیم حذف کنیم.

انتهای پیام/ر

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین