اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۳۲۳۸

قوامی رییس شد/ ایرانی ها کرسی های قاره کهن را از آن خود کردند

مجمع انتخاباتی کنفدراسیون اسپوکس آسیا امروز پنجشنبه در انزلی برگزار شد و ضمن آنکه سید مصطفی قوامی به عنوان رییس انتخاب شد٬ دو ایرانی دیگر دو پست مهم را در این مجمع از آن خود کردند.
۲۲:۴۰ - ۱۶ شهريور ۱۳۹۶
وانانیوز| به نقل از روابط عمومی فدراسیون انجمنهای ورزشی٬ این مجمع با حضور محمد علیپور رییس فدراسیون انجمنهای ورزشی٬ محمد رضا هاشمپور رییس انجمن اسپوکس کشورمان و ‌نمایندگان ۱۸ کشور آسیایی در سالن کنفرانس مجتمع ونوس منطقه آزاد انزلی برگزار شد.

پس از رای گیری٬ قوامی به عنوان رییس این کنفدراسیون انتخاب شد. همچنین شاهین سلطان پور دبیر کنفدراسیون اسپوکس آسیا شد. ضمنا در این مجمع انتخاباتی  یک کره ای٬ یک فیلی پینی و یک ایرانی دیگر بنام سلمان ضرابی به عنوان نواب رییس انتخاب شدند.

محمد علیپور رییس مجمع انتخاباتی اسپوکس آسیا از حضور نمایندگان کشورهای مختلف تشکرکرد و ابراز امیدواری نمود اسپوکس بتواند در چهارگوشه این قاره کهن بسط و گسترش یابد.

وی ضمن قدردانی از تلاشهای قابل تحسین هاشمپور رییس انجمن اسپوکس کشورمان و دیگر دست اندرکاران این ورزش٬ مسوولان ورزش دوست منطقه ازاد انزلی در برگزاری این مجمع و کارگاه بین المللی اظهار داشت: از اینکه حاضران در این نشست به نامزدهای ایرانی اعتماد کرده و به آنها رای دادند تشکر می‌کنم. امیدوارم این انتخابات و این همدلی بتواند اسپوکس را بیش از پیش در قاره کهن در مسیر پیشرفت قرار دهد.

انتهای پیام/س
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین